خرید پستی پشتی طبی هوشمند مدل اداری

خرید پستی پشتی طبی هوشمند مدل اداری,پشتی طبی اداری,قیمت انواع پشتی,پشتی طبی راحت,خرید پشتی طبی ارزان,پشتی راحتی  اداره,پشتی کمری استاندارد

برای اصلاح وضعیت بدن تان تا به حال چه کاری انجام داده اید؟ آیا از وسایل کمکی پزکشی استفاده کرده اید؟ همانطور که می دانید ممکن است بر اثر فعالیت های شدید روزانه، فشار های زیادی به کمر افراد وارد شود که می بایست برای جلوگیری از این کار راهکاری اندیشیده شود. یکی از مواردی که بسیار مهم است استفاده از پشتی های طبی به هنگام نشستن بر روی صندلی است. ما در این پست پشتی طبی ادارای را برای شما عزیزانی که به ور مداوم مجبور به نشستن بر روی صندلی هستید را عرضه کرده ایم. ویژگی های این پشتی، همچینین عکس های آن را می توانید در ادامه مطلب مشاهده کنید.

پشت طبی هوشمند مدل اداری از فوم هوشمند یا مموری فوم ساخته شده و برای پرکردن گودی کمر و اصلاح وضعیت نشستن در محیط کار استفاده می‌شود. صندلی‌های مورداستفاده در محیط‌ های کار عموماً گودی کمر را پر نمی‌کنند. این امر باعث می‌شود که فشار وزن بالاتنه روی مهره‌های پایین کمر بیفتد و باعث درد و ناراحتی شود. ازطرفی شخصی که در حال کارکردن است، توجه کمتری به وضعیت نشستن خود می‌کند و ممکن است ناخودآگاه مدت زیادی در وضعیت ناصحیح قرار بگیرد.

نام محصول پشت طبی هوشمند مدل اداری
نوع پشت کمری
جنس فوم نرم
قابلیت شست و شو ندارد
روکش دارد
جنس روکش کتان
ابعاد ۳۳*۳۴*۹ سانتی متر
رنگ بندی قرمز،خاکستری
توضیحات دارای انحنا برای پر کردن گودی کمر

قیمت: ۸۹,۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

خرید اینترنتی پشتی طبی باراد

خرید آنلاین پشتی طبی هوشمند مدل اتومبیل

پشت کمری اداری هوشمند حالت خود را با شکل بدن تغییر می‌دهد و ستون فقرات را در یک راستا حفظ می‌کند. این پشت صندلی از فوم هوشمند یا مموری فوم ساخته شده است. هنگامی‌که وزن بالاتنه روی فوم هوشمند قرار می‌گیرد، شروع به تغییر حالت دادن می‌کند و شکل بالاتنه را به خود می‌گیرد. فوم هوشمند خاصیت انعطاف‌پذیری خاصی دارد. اگر وزن بالاتنه از روی فوم هوشمند برداشته شود، با مقداری تأخیر به حالت اولیه‌ی خود برمی‌گردد. همین امر باعث راحتی فوق‌العاده محصولات ساخته‌شده از فوم هوشمند است. روکش پشت صندلی ۸۰درصد کتان بوده و قابل تعویض و شست‌وشو است.

این روکش ضمن نرمی و لطافت زیاد، با جذب رطوبت بدن، از خیس‌شدن و عرق‌کردن بیش‌ازحد کمر جلوگیری می‌کند. طول و عرض پشت کمری ۳۴ و ۳۳ سانتی‌متر و پهنای آن ۹ سانتی‌متر است. به‌طورخلاصه پشت کمری هوشمند با انحنایی که دارد گودی کمر را پر کرده و از ایجاد درد و ناراحتی جلوگیری می‌کند. علاوه‌براین با تغییر شکل فوم داخلی، به صحیح نشستن شخص روی صندلی اداری کمک می‌کند.

قیمت: ۸۹,۰۰۰ تومان