خرید ارزان شامپو ضد ریزش قوی رزماری

خرید ارزان شامپو ضد ریزش قوی رزماری,خرید شامپوی ضدریزش,خرید شامپو ضدشوره سر,شامپوی محرک مو,شامپو تقویت کننده ریشه مو,شامپو ضد خارش مو

خرید ارزان شامپو ضد ریزش قوی رزماری

اگر شما هم از ریزش مو رنج می برید و نگران از دست دادن موهای خود هستید می توانید از شامپو رزماری قوی استفاده کنید. یکی از مواردی که به هر آدمی اعتماد به نفس می دهد موها است و اگر به خوبی از آن محافظت نشود، می تواند در برخوردهای اجتماعی ما را دچار مشکل کند. این شامپو قوی می تواند محرک موی شما باشد و از ریزش موها جلوگیری کند. خواص این شامپو به طور کامل در ادامه آمده است که می توانید مطالعه کنید.

رزماری Rosmarinus officinalis: تقویت خون رسانی به پیاز مو، محرک رشد و ضد ریزش مو، آنتی باکتریال و  ضد قارچ، کنترل چربی بیش از حد،ضد خارش ،مکمل در درمان انواع شوره، ضد پیری زودرس مو و آنتی اکسیدان.

جینسینگ Panax ginseng: تقویت خون رسانی به پیاز مو، محرک رشد و ضد ریزش مو، پیشگیری از ایجاد  شوره، محافظت از تار مو، افزایش استحکام و ضخامت مو با تقویت کراتین سازی، ضد پیری زودرس مو و آنتی اکسیدان، ضد التهاب.

رزماری یا اکلیل کوهی یکی از گیاهان دارویی معطر با نفوذ پذیری بالا و همچنین خواص درمانی بی نطیر که در کمتر گیاه دارویی این خواص را می توان یافت، روغن رزماری یک روغن محرک است که بوی نافذ و گرمی دارد و بر اعصاب مرکزی اثر مؤثری دارد.

بسیاری از اطبای طب سنتی معتقدند ماساژ دادن پوست سر با روغن رزماری از ریزش مو جلوگیری می‌کند و پوست سر را سالم نگه می‌دارد.

روغن اسطوخودوس بهترین درمان ریزش مو‌ها است. تحقیقات ثابت کرده‌اند که ماساژ دادن روغن اسطوخودوس بر روی پوست سر، به کاهش ریزش مو و همچنین رشد مو‌ها کمک می‌نماید.

برخی از خواص شامپو رزماری:

– تقویت رشد و جلوگیری از ریزش مو با ساختار غیر چرب

– افزایش استحکام و ضخامت تار مو

– کنترل چربی پوست سر، آنتی باکتریال و ضد قارچ

– درمان و ضد شوره

– محرک رشد و بلند شدن مو

– محکم کننده ریشه مو

_ ضد خارش پوست سر

– ترکیبات عصاره برگ رزماری، عصاره جنسینگ، عصاره اسطوخودوس، روغن آویشن، پروتئین هیدرولیزه شده سویا، Apigenin، بیوتین Biotinoyl tripeptide-1 و گلیسرین

دارای مجوز بهداشتی ۱۴۵۹۰۵۱۴۶۴۱۹۵۷۸۱

قیمت: ۳۶۵۰۰ تومان

محصول مشابه:

خرید ارزان لوسیون ضد ریزش موی رزماری

خرید شامپو افزایش دهنده مو هالیوود

خرید آنلاین شامپو کینین ضدریزش قوی مو کلوران