خرید اینترنتی توپ فوتسال Adidas مدل Falcao

خرید پستی توپ فوتسال Adidas مدل Falcao از شاپ می نو

خرید پستی توپ فوتسال Adidas,خرید آنلاین توپ فوتسال Adidas,فروش ارزان توپ فوتسال Adidas,فروش اینترنتی توپ فوتسال Adidas,فروش راحت توپ فوتسال Adidas,فروش نقدی توپ فوتسال Adidas,خرید نقدی توپ فوتسال Adidas

خرید اینترنتی توپ فوتسال

در این پست می خواهیم برای شما عزیزان توپ فوتسال بسیار باکیفیتی معرفی کنیم. اگر اهل سالن رفتن هستید و یا اینکه خودتان مربی هستید و باید برای گروه زیردست خود توپ مناسبی تهیه کنید، می توانید به توپ مارک آدیداس بیندیشید. این توپ از کیفیت خوبی برخوردار است که ویژگی ها آن هم درادامه مطلب آورده شده است.

ویژگی های کلیدی:

توپ فوتسال Adidas مدل Falcao

سایز:۴

رنگ:سفید

جنس:چرم مصنوعی

دارای استانداردهای توپ

دارای مواد پوشش داده شده با چگالی بالا جهت جلوگیری از سایش و نفوذ آب

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۲۹۴۵۲۱۵۸ را به شماره۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

وجه را آنلاین پرداخت کنید تا ۱۰درصد تخفیف بگیرید

قیمت: ۶۵۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

خرید شن جادویی هپی سند

خرید اینترنتی کیسه بوکس Intex طرح دزد دریایی

kharide toop footsal5

توپ فوتسال Adidas مدل Falcao یک محصول استاندارد و مناسب برای ورزش فوتسال است. وزن این توپ ۴۱۲ گرم بوده که برای یک توپ فوتسال مناسب است. از آنجا که استفاده از توپ فوتبال در سالن به‌خاطر سفت و مسطح بودن زمین بازی باعث تحرک زیاد توپ و عدم امکان پیش‌بینی حرکت آن می‌شود؛ از توپ تنبل برای فوتسال استفاده می‌شود تا بازی‌کنان در کنترل توپ با مشکل مواجه نشوند. بازی فوتسال به دلیل شرایط بازی، به تکنیک بیش‌تری در مقایسه با فوتبال نیاز دارد؛ به‌همین دلیل است که اکثر بازیکنان فوتسال تکنیکی هستند و برای بهتر بازی کردن ‌باید تسلطی کامل روی توپ داشته باشند؛ به همین خاطر باید از این نوع توپ در جریان بازی استفاده شود.

kharide toop footsal4

برخلاف تصور برخی که فکر می‌کنند توپی که سنگین‌تر باشد تحرک کم‌تری دارد و برای فوتسال مناسب‌تر است؛ ‌این جنس و ساختار توپ فوتسال است که باعث تحرک کم‌تر ‌آن و در نتیجه استفاده‌ی راحت‌تر می‌شود. چرم مصنوعی به‌عنوان پوشش به‌همراه دوخت باکیفیت از دیگر ویژگی‌های این توپ محسوب می‌شود.توپ فوتسال Adidas مدل Falcao به رنگ سفید است که روکش نایلونی براقی آن را پوشانده است؛ مجموع این موارد باعث زیباتر و خاص‌تر شدن این توپ شده است.

kharide toop footsal6

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۲۹۴۵۲۱۵۸ را به شماره۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

وجه را آنلاین پرداخت کنید تا ۱۰درصد تخفیف بگیرید

قیمت: ۶۵۰۰۰ تومان