خرید پستی ساعت مردانه GUCCI-1349

خرید اینترنتی ساعت ساعت گوچی 1349

خرید پستی ساعت مردانه GUCCI-1349,خرید اینترنتی ساعت ساعت گوچی 1349,ساعت گوچی,خرید ساعت گوچی,خرید پستی ساعت گوچی,ساعت گوچی اصل,خرید ساعت مردانه,خرید اینترنتی ساعت مردانه,خرید پستی ساعت مردانه,ساعت های مردانه گوچی,خرید اینترنتی ساعت مردانه گوچی,فروش ساعت گوچی,فروش اینترنتی ساعت گوچی,قیمت ساعت مردانه گوچی,ساعت مردانه شیک,خرید پستی,خرید اینترنتی

ساعت مردانه گوچی

ساعت مردانه گوچی که از بهترین برندهای ساعت سازی در جهان می باشد. این ساعت دارای بند و شیشه ضد خش می باشد و ضد آب است. این ساعت دارای بند تاشو و مخفی می باشد که ویژگی های خاص این ساعت باعث شده است تا قیمتی خاص به آن تعلق بگیرد.

ساعت مردانه GUCCI-1349

 ویژگی های کلیدی :

دارای بند استیل و رنگ ثابت

دارای بند و شیشه ضد خش

دارای بند تاشو و مخفی

ارسال در بسته بندی به همراه جعبه ی ساعت

ضد آب یک متر

دارای روز شمار

از برترین برند GUCCI

دارای موتور اصلی

قیمت محصول: 120,000 تومان

 


ساعت مردانه گوچی 2

در سال 1898 گوچیو گوچی (Guccio Gucci) شهر فلورانس در ایتالیا را به مقصد لندن ترک کرد و مدتی مدیریت یک هتل را به عهده گرفت .در آنجا بود که مجذوب چمدانهای متنوعی شد که توسط مسافران حمل میشد. در سال 1905 او به ایتالیا بازگشت و شروع به فروختن زین و خورجین کرد که موفقیت فراوانی در پی داشت .

پس از مدتی او مغازه ای باز کرد و در آن به فروش کالاهای چرمی و لوازم تزیین شده با نقوش سوارکاری پرداخت . در سال 1932 گوچی نوعی کفش راحتی ابداع کرد این تنها کفشی است که به موزه هنرهای معاصر نیویورک راه یافته است.

در سال 1938 اولین بوتیک گوچی در شهر رم و دومی در یازده سال بعد افتتاح شد و بوتیکهای دیگر یکی پس از دیگری در سراسر شهرهای جهان گشایش یافتند . تمامی این مراکز توسط پسران گوچی به نامهای آلدو (Aldo ) یوگو (Ugo ) و رودولفو (Rodolfo) اداره میشد.در سال ۱۹۵۳ گوچی جان به جان آفرین تسلیم کرد و مدیریت گوچی به پسرانش سپرده شد

ساعت مردانه گوچی 3

مشخصات فنی و فیزیکی :

جنسیت : مردانه

برند : GUCCI

نوع کاربری : روزمره/مجلسی

تکنولوژی ساخت : الکترونیکی (کوارتز)

اندازه صفحه : 22x30

فرم صفحه : مستطیل

جنس شیشه: معدنی

جنس بدنه : استیل

آلارم و زنگ : ندارد

ساعت مردانه گوچی 7
جنس بند : استیل

رنگ بند : طلایی/نقره ای

نوع قفل بند : تاشو مخفی

مقاوم در برابر آب : دارد

میزان مقاومت : یک متر

مقاوم در برابر ضربه : ندارد
ساعت مردانه گوچی 5

تاریخ شمار : دارد

توضیحات تاریخ شمار : نمایش روز از ماه

قابلیت نمایش 24 ساعته : دارد

کورنومتر : ندارد

ثبات رنگ : دارد

صفحه شب تاب : ندارد

منبع انرژی : باتری

ساعت مردانه گوچی 6

 تذکر : ساعت فوق در دور رنگ,بند طلایی و بند نقره ای تولید و عرضه شده است,لازم به ذکر است که بند نقره ای و صفحه سفید این ساعت دارای حاشیه ی طلایی رنگ می باشد.

قیمت محصول: 120,000 تومان