خرید ادکلن لاکوست lacoste

خرید ارزان ادکلن لاکوست

ادکلن لاکوست اصل و ارزان ! حتما اسم ادکلن لاکوست رو زیاد شنیدید، این مارک مشهور یکی از بهترین تولید کننده های ادکلن دنیاست . توجه کنید که فروشگاه اینترنتی shopMeNow.ir تضمین میکند که عطر اصل با آرم حک شدهMade in Uk برای شما ارسال شود که دارای بارکد دار باز نشده است .این ادکلن دارای رایحه خنک و ملایم با عطر جنگلی می باشد که بسیار خوشایند است.

حجم این ادکلن ۱۲۵ میلی  می باشد . شما قطعا از خرید این ادکلن از فروشگاه اینترنتی ما پشیمان نخواهید شد. 

قیمت: ۴۵۰۰۰ تومان ( خرید نقدی:  ۳۸۰۰۰ تومان ) 

اگه خرید نقدی انجام بدید ۱۵% تخفیف از ما میگیرید

خرید عطر لاکوست اصل . 

معرفی مارک (لاگوست)lacoste
کمپانی لاگوست یکی از کمپانی های بزرگ و معتبر و قدیمی در جهان می باشد . فعالیت این کمپانی در زمینه های عطر و ادکلن و پوشاک آقایان و خانم ها و کفش و محصولات چرمی می باشد . محصولات این شرکت بسیار با کیفیت و پرفروش و پرطرفدار در سطح جهان می باشد . در کشور ما هم بسیاری از محصولات این کمپانی مانند کفش و پوشاک و ادکلن عرضه می شود . این کمپانی قدیمی در سال ۱۹۳۳ میلادی اغاز بکار کرده است . ادکلن های این کمپانی به خوشبویی و درجه ۱ بودن در بازار اروپا معروف می باشد . این کمپانی اسپانسر بسیاری از مسابقات ورزشی در جهان بوده که معروفترین آنها مسابقات دیویس کاپ تنیس بوده است .

ادکلن lacoste essential یکی از ادکلن های معروف کمپانی لاکوست و جهان میباشد که همواره مورد توجه افراد معروف و سوپر استارهای بزرگ دنیا بوده است.

ترکیبات این ادکلن:

رایحه اولیه: کاسیا ، ترنج ، نارنگی

رایحه میانی: فلفل ، رز

رایحه اصلی: چوب صندل ، پچولی

توجه کنید ادکلن که ما برای شما ارسال میکنیم دارای آرم و نوشته کاملا برجسته و حک شده روی شیشه آن میباشد.

لاکوست همواره مورد توجه اکثر افراد معروف جهان بوده و در کشور ما نیز به عنوان یک برند کاملا شناخته شده و جا افتاده است. ادکلن های این کمپانی به خوشبویی و درجه ۱ بودن در بازار اروپا معروف می باشد. اگر شما هم به دنبال ادکلنی خاص هستید حتما از ادکلن لاکوست استفاده نمایید.

ادکلن لاگوست بهترین انتخاب برای افراد خوش سلیقه و خوش تیپ. برای شما

خرید ادکلن اصل ، خرید پستی ادکلن لاکوست اصلی ، خرید ارزان ادکلن لاکوست ، خرید پستی ادکلن لاکوسته ، فروشگاه عطر و ادکلن ، خرید اینترنتی عطر ارزان ، خرید عطر اصل و مطمئن