تی شرت آستین بلند سه بعدی Hex

تی شرت آستین بلند سه بعدی Hex 5

اگر به دنبال تیشرت سه بعدی هستید ما به شما تیشرت سه بعدی HEX را پیشنهاد می کنیم. این تیشرت دارای طرح سه بعدی برجسته می باشد که یه تیشرت حیرت انگیز و شیک محسوب می شود ، مناسب برای افرادی است که دارای سایز ایکس و ایکس لارج می باشند ، پارچه آن از جنس ویسکوز درجه یک می باشد ، شما می توانید تمام ویژگی های این محصول را در ادامه مشاهده کنید و آن را با قیمت مناسب از فروشگاه شاپ می نو خریداری کنید.

تی شرت آستین بلند سه بعدی Hex

تی شرت جدید و حیرت انگیز

طرح سه بعدی بدون برجستگی

فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)

پارچه ویسکوز درجه یک

تی شرت آستین بلند سه بعدی Hex تی شرت آستین بلند سه بعدی Hex 2
با خنک تر شدن هوا آنچه جوانان به دنبال آن هستند لباس هایی است که علاوه بر شیکی و ظاهر فوق العاده پوشش گرمی نیز داشته باشند. تی شرت آستین بلند سه بعدی Hex با کیفیتی بالا و طرحی بی نظیر و حیرت انگیر همان چیزیست که جوانان آن را انتخاب می کنند. چاپ بی نظیر این تی شرت به گونه ای است که نمایی کاملا سه بعدی داشته و طراحی آن هر کسی را شگفت زده می کند. این محصول به صورت فری سایز (مناسب برای لارج و ایکس لارج) با پاچه ویسکوز درجه ۱ عرضه شده است.

تی شرت آستین بلند سه بعدی Hex 4 تی شرت آستین بلند سه بعدی Hex 3
ویژگی های تی شرت آستین بلند سه بعدی Hex:
– طرح سه بعدی بدون برجستگی
– تی شرت جدید و حیرت انگیز
– پارچه ویسکوز درجه یک
– سایزبندی : فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: ۲۹۰۰۰ تومان