خرید ست تیشرت شلوار tommy مدل HILFIGER

خرید ست تیشرت شلوار tommy,ست تیشرت شلوار,خرید اینترنتی ست تیشرت ارزان,فروش نقدی ست تیشرت,خرید آنلاین ست مردانه,ست لباس مردانه,شلوار و تیشرت مردونه

خرید ست تیشرت شلوار tommy

ست تیشرت شلوارtommyمدلHILFIGER از جنس نخی است و خاکستری رنگ میباشد و دارای کمر کشی که استفاده از آن را برای سایزهای l,xl امکان پذیر میسازد.  ست تیشرت شلوارtommyمدلHILFIGER ظاهری شیک و کیفیتی عالی دارد و باب میل جوانان خوش اندام و ورزشکار است. ست تیشرت شلوارtommyمدلHILFIGER را میتوانید از شاناشاپ با قیمتی بسیار عالی و ارزان نسبت به جاهای دیگر خریداری نمایید. برای خرید از لینک داده شده استفاده نمایید تا سهولت در خرید را احساس کنید.

جنس:نخی
فری سایز(مناسب سایزl,xl)
یقه گرد 
قد شلوار:۱۰۲ سانتی متر
فاق:۳۵ سانتی متر
قد تیشرت:۷۴ سانتی متر
آستین:۲۲ سانتی متر
دارای کمر کشی
رنگبندی : خاکستری

قیمت: ۴۹۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

خرید نقدی تیشرت مردانه نیمایی

نام شلوار اسلش مردانه مدل RIVAN
جنس نخ – پنبه
قد ۱۱۶ سانتیمتر
فاق ۳۴ سانتیمتر
سایز فری سایز ( مناسب سایز لارج و ایکس لارج)
کمر دارای کمر کشی پهن
بند دارای بند داخلی جهت تنظیم سایز
جیب دارای دو جیب در طرفین

انتخاب لباس باکیفیت ، راحت، مناسب و در عین‌حال زیبا یکی از دغدغه های روزمره افراد می باشد.به خصوص اینکه بخواهید دنبال ست کردن پوشاک خود باشید که کاری مشکل و زمان بر و طاقت فرسا می باشد.شلوار مردانه RIVAN به دلیل طرح و استایلی که دارد به راحتی با انواع پوشاک مختلف قابل ست و هماهنگ می باشد. شلوار مردانه RIVAN یک شلوار گرم و راحت برای شماست.این شلوار به رنگ سبز و با طرحی زیبا دارای کمر کشی و بند دار می باشد.پاچه های شلوار نیز  کشی و دارای دو جیب در طرفین می باشد.بند دار بودن این شلوار نیز قابلیت تنظیم و تناسب با هر سایزی را فراهم آورده است.

قیمت: ۴۹۰۰۰ تومان