خرید آنلاین تی شرت کلاه دار Adrian

خرید آنلاین تی شرت کلاه دار,خرید تی شرت کلاه دار شیک,خرید تی شرت,خرید تی شرت کلاه دار,خرید تی شرت آدرین,خرید تی شرت مناسب فصل,خرید تیشرت پسرانه دارای کلاه

خرید آنلاین تی شرت کلاه دار

در این قسمت از سایت شاپ می نو می خواهیم شما را با یکی دیگر از تیشرت های کلاهدار آشنا کنیم. چند روز قبل تیشرتی مانند همین تیشرت اما در رنگ مشکی را عرضه کرده بودیم که بسیاری از علاقمندان آن را تهیه کرده اند اما اینبار همین تیشرت کلاه دار را در رنگ های  سورمه ای و سبز یشمی برای فروش قرار داده ایم. شما عزیزان می توانید این تیشرت نخی را با قیمت بسیار بصرفه از سایت ما خریداری کنید.

تی شرت کلاه دار Adrian

دارای جنس پارچه نخی درجه یک

فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)

شیک و مورد پسند جوانان

قیمت: ۳۵۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

خرید ارزان تی شرت کلاه دار Rodeo

اگر به دنبال تی شرتی راحت و مناسب فصل هستید که به ویژه مناسب ورزشکاران باشد و اندام شما را به بهترین شکل نمایان سازد و در عین حال دارای طرحی ویژه و مد روز باشد به شما تی شرت کلاه دار Adrian را معرفی می نماییم. طرح ویژه این تی شرت به ویژه کلاه آن نمایی خاص داشته و متمایز کننده تیپ و استایل شما در میان دوستانتان خواهد بود. این تی شرت به صورت فری سایز (مناسب سایز L و XL) و در دو رنگ سورمه ای و سبز یشمی عرضه شده است که هنگام ثبت سفارش می توانید رنگ مورد نظر را در سبد خرید انتخاب کنید.

 

ویژگی های تی شرت کلاه دار Adrian:
– فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)
– دارای جنس پارچه نخی درجه یک
– قد تیشرت: ۶۹ سانتیمتر
– عرض سینه: ۵۱ سانتیمتر
– دارای زیپ طلایی با کیفیت
– شیک و مورد پسند جوانان 
– رنگ بندی: سبز یشمی و سورمه ای

قیمت: ۳۵۰۰۰ تومان