خرید پستی ظرف چای و قهوه برگ

خرید پستی ظرف چای و قهوه برگ

خرید پستی ظرف چای,جا ظرفی حبوبات,خرید ظرف نگهدارنده قهوه,فروش اینترنتی انواع ظرف نگهدارنده,خرید ظرف شیشه ای چای,خرید اینترنتی ظرف ارزان چای

خرید پستی ظرف چای

حتما در منزل و در آشپزخانه تان به ظرف های کوچک و بزرگی نیاز پیدا خواهید کرد تا بتوانید مواد غذایی مانند چای، قهوه، حبوبات و .. را در آن نگهداری کنید. و یا اینکه از وضع آشفته آشپزخانه تان خسته شده اید و می خواهید وسایل آنجا را مرتب کنید. ما در این پست ظرف شیشه ای را برای شما عزیزان معرفی می کنیم که بوسیله آن می توانید اقلام مورد نیاز خود را در آن نگهداری کنید.

حتماً شما هم در دوستان و آشنایان کسانی را دارید که از باز کردن در کابینت آنها احساس لذت می کنید . اما راز این زیبایی چیست؟ چیدمان ظروف داخل کابینت آشپزخانه شما مهم است . می توانید مواد غذایی را در قوطی های رنگارنگ که از خریدهای قبلی تان باقی مانده بریزید یا برای آن ها ظروف شیکی تهیه کنید که با باز کردن در کابینت و مشاهده هر باره آن احساس لذت کنید.

قیمت: ۱۵۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

خرید ارزان پستی ظرف نگهداری قهوه و غلات

اگر برای حبوبات، شکر، قند، نبات، لیمو عمانی، جو پرک و دیگر مایحتاج آشپزخانه که نیازی به نگهداری در یخچال ندارند، به دنبال ظرفی شکیل هستید ، می‌توانید از ظرف چای فانتزی استفاده کنید. این بانکه در بدار برای شما عزیزان تهیه شده است امیداریم که از آن تهیه کنید و لذت ببرید.

ظرفیت:۳۰۰ میلی لیتر
جنس: پلاستیک شفاف و فشرده
طراحی: آمریکا
مارک: KEYBOX
مدل: HK053

   

قیمت: ۱۵۰۰۰ تومان