خرید اینترنتی ادکلن شیرین مردانه Invictus

خرید اینترنتی ادکلن شیرین مردانه,ادکلن با ماندگاری بالا,خرید ادکلن شیرین,فروش ادکلن مردانه خوشبو,خوشبوترین ادکلن مردانه,فروش اینترنتی ادکلن مردانه

خرید اینترنتی ادکلن شیرین مردانه

در این پست قصد معرفی ادکلن بسیار خوشبویی را داریم که می توانید آن را در همین لحظه از سایت شاپ می نو خریداری کنید. قطعا افراد با سلیقه محصولات بسیار خوب را انتخاب میکنند. این ادکلن از شرکت بسیار معرووف Paco Rabanne تولید شده است. رایحه های بی نظیر این ادکلن پس از اسپری کردن بلافاصله به مشام تان خواهد رسید که فوق العاده هستند. این ادکلن ۱۰۰ml را به هیچوقت از دست ندهیدو این محصول پیشنهاد ویژه مدیریت سایت شاپ می نو به شما عزیزان هنردوست است.

نام Invictus معادل لاتین کلمه‌ی Invincible به معنای انرژی، قدرت و شکست‌ناپذیر است. اینویکتوس برای استفاده‌ی روزانه‌ی آقایان ورزش‌کار و پرتحرک بسیار مناسب است. اگر بیشتر به بطری اینویکتوس دقت کنید، متوجه طراحی آن می‌شوید که به شکل یک کاپ است. به‌محض اسپری‌کردن این ادو تویلت بوی پرتقال ماندارین، آب دریا و گریپ‌فروت به‌سرعت در محیط پخش می‌شود. این ترکیب سه‌گانه حس حضور در ساحل اقیانوس را به شما منتقل می‌کند؛ سپس بوی گل یاس و برگ‌بو جای نت‌های ابتدایی را می‌گیرد. عطر یاس که برای همه‌ی ما آشناست، شما را غرق در شادی می‌کند. پس از مدتی نه‌چندان کوتاه، بوی عنبر، گیاه جادویی پاتچولی، خزه‌ی درخت بلوط و چوب گایاک مسیر نت‌های قبلی را به سمت خود منحرف می‌کند. تندی این نت‌ها به همراه خنکی نت‌های قبلی برای یک ورزش‌کار بسیار خوشایند است. خرید عطر پاکو رابان اینویکتوس با توجه به پخش بوی قوی، حجم ۱۰۰میلی‌لیتری، بطری زیبا و منحصربه‌فرد و قیمت مناسبش بسیار منطقی به نظر می‌رسد.

قیمت: ۴۲۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

خرید ادکلن مردانه بلک افغان

ویژگی های محصول:
عمر محصول: ۱۰ الی ۱۲ ساعت
قدرت خوشبویی: عالی
پیشنهاد استفاده : روز و شب
مناسب برای : مردان
سن مصرف : تمام سنین
بو: خنک و شیرین
فصل: تمام فصول

مشخصات محصول:
نام ادکلن : Invictus
شرکت تولید کننده : Paco Rabanne
کشور تولید کننده : فرانسه
حجم : ۱۰۰ ML
نوع غلظت اسانس ادکلن: Eau de Toilette

قیمت: ۴۲۰۰۰ تومان