خرید آنلاین اسپینر چراغ دار LED Light Fidget Spinner

خرید آنلاین اسپینر چراغ دار LED Light Fidget Spinner

خرید آنلاین اسپینر چراغ دار,خرید اسپینر چراغ دار,قیمت اسپینر چراغ دار,خرید هند اسپینر,قیمت fidget spinner,خرید فیجت اسپینر چراغ دار,فروش fidget spinner

خرید آنلاین اسپینر چراغ دار

در سایت شاپ می نو اسپینر های مختلفی را معرفی و برای فروش قرار داده ایم. اما امروز نوع متفاوت تری از فیجت های اسپینر را می خواهیم برای شما عزیزان معرفی کنیم. این اسپینر تفاوتی که با بقیه اسپینر ها دارد این است که دارای چراغ می باش و در هنگام چرخش صحنه جالب و ذوق آوری را نشان می دهد. این اسپینر را می توانید با قیمتی بسیا پایین از سایت شاپ می نو خریداری کنید.

قیمت: ۲۲۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

خرید پستی اسپینر سه پره ضد استرس

خرید آنلاین اسپینر چراغ دار

فیجت ها چه لوازمی هستند؟
فیجت ها لوازمی هستند که عملا کار مفید و کاربردی برای شما ندارند اما حسن بسیار بزرگی که این لوازم دارند و جز پرفروش ترین لوازم در فروشگاه های اساب بازی فروشی و برجسته ترین پیشنهاد های دکتران روانشناسی و اعصاب و روان هستند در این هستند که با کار با آنها به آرامش عصبی و روانی دست پیدا می کنید.

این لوازم کم و بیش از کودکی در تمام خانه ها پیدا می شود و جز یکی از واجبات لوازم اسباب بازی کودکان به حساب می آید که از شاخص ترین آنها می توان به لگو ها، لوازم ساختی، خمیر مجسمه سازی و حتی پازل ها هم نوعی فیجت محسوب می شوند.

خرید آنلاین اسپینر چراغ دار

نحوه استفاده از اسپینر بدین صورت است که با نگه داستن آن در یک دست و چرخاندن با دست دیگر می توانید به سرعت آن را افزایش دهید و نمایی زیبا ایجاد کنید. البته ناگفته نماند که این کار را تنها با یک دست نیز می توانید انجام دهید. اسپینر از مواد پلاستیکی ABS تولید شده و همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید طراحی آن مانند پره های هلیکوپتر می باشد. در درون این اسپینر لامپ های LED کار گذاشته شده تا هنگامی که اسپینر در حال گردش است روشن شوند و جلوه ای زیبا، به خصوص در شب ایجاد کنند. این لامپ های ال ای دی از یک باتری کوچک برای روشن شدن تغذیه می کنند.

توجه: هرگز این محصول را در دسترس کودکان زیر ۳ سال قرار ندهید!

خرید آنلاین اسپینر چراغ دار

طراحی زییا و خلاقانه
ساخته شده از مواد پلاستیکی ABS
ابعاد: ۷٫۲×۷٫۲×۰٫۷ سانتی متر
وزن: ۲۴ گرم

قیمت: ۲۲۰۰۰ تومان