فروش آنلاین گن فرم دهنده سینه Xtreme Bra

فروش آنلاین گن فرم دهنده سینه Xtreme Bra

گن فرم دهنده سینه,گن سینه ارزان,فرم دهنده سینه,حالت دهنده سینه,بهبود شلی سین با گن,انواع گن سینه,خرد گن پستان,روش سر بالا کردن سینه

گن فرم دهنده سینه

 

اگر هر یک از شماها از فرم سینه خود ناراضی هستید این پست را مطالعه کنید. امروز می خواهیم گنی را برای شما عزیزان معرفی کنیم که قابلیت این را دارد تا پس از مدتی استفاده فرم سینه ها را بهبود ببخشد. سربالا کردن نوک سینه و باریک کردن آن از هدف ها ان گن محسوب می شود. قیمت بصرفه این گن می تواند عاملی باشد تا همه دوستداران این محصول بتوانند از آن استفاده کنند.

گن سینه اکستریم برا Extreme Bra شکل و فرم سینه را تغییر داده و  انقلابی بزرگ در باریک کردن و بالا کشیدن سینه به سمت بالا ایفا می کند. نحوه تولید این گن به گونه ای می باشد که در سفت کردن عضلات و شکل دادن به سینه کاملا مؤثراست و هنگام استفاده راحتی و آسایش را برای شما ارمغان می آورد. برای دوخت این گن از هیچ سیم یا فنری استفاده نشده تا شما هیچ فشاری را روی بدن خود احساس نکنید.

محصول مشابه:

خرید ارزان پستی گن جادویی SLIM LIFT

قیمت: ۲۰۰۰۰ تومان

این گن مخصوص بانوان است که باعث بالا کشیده شدن و جمع و محکم نشان دادن سینه می شود.گن اکستریم برا مطابق آخرین فن آوری روز دنیا ساخته شده که با پوشیدن آن اعتماد به نفس خود را باز می یابید. گن اکستریم برا با کیفیتی تضمین شده ، از سوی کمپانی معتبر و در مدت کوتاهی به بازار آمده است که با توجه به کیفیت عالی و قابلیت شستشوی مکرر و با دوام فوق العاده به سرعت بازارهای آمریکا ، اروپا و آسیا را تسخیرکرده است .

گن سینه اکستریم برا از روی سینه بند پوشیده می شود و سینه های شما را از پائین به سمت بالا و نیز از پهلو ها به سمت مرکز قفسه سینه شما هدایت می کند و سینه های شما گرد شده و به سمت بالا متمایل می گردد و افتادگی سینه شما کاملا محو شده و خط وسط سینه شما ایجاد می گردد.

الیاف موجود در گن سینه اکستریم برا  ضد حساسیت بوده و از کیفیت بسیار بالائی برخوردار می باشد که حتی در صورتی که با آب ولرم شسته شود به هیچ وجه کیفیت و کارائی خود را از دست نخواهد داد. در بافت این گن برجستگی های بسیار ریزی تعبیه گردیده که موجب ایجاد فضای لازم جهت تبادل هوا بین سینه و گن می شود که سبب جلوگیری از تعریق می گردد.

قیمت: ۲۰۰۰۰ تومان