خرید اینترنتی ست کیف و کفش ترنج

خرید اینترنتی ست کیف و کفش ترنج

خرید اینترنتی ست کیف و کفش ترنج,ست دخترانه,کفش دخترانه,کیف دخترانه شیک,حراج کیف و کفش,فروش نقدی کفش ارزان,کفش باکیفیت,کیف بند دار,کیف رودوشی دخترانه

خرید اینترنتی ست کیف و کفش ترنج

داشتن ست مناسب از سوی دختران و زنان همیشه یکی از دغدغه های آنان بوده است. لذا مدیریت سایت شاپ می نو در نظر گرفته است یکی دیگر از ست های بسیار خوبش را برای شما عزیزان معرفی کند. ست کفش و کیف ترنج از محصولات بسیار خوب و باکیفیتی است که با قیمتی بسیار خوب عرضه شده است. رنگ بندی وطرح این ست بسیار زیبا بوده و از ظرافت خاضی برخوردار می باشد.

ست کیف و کفش ترنج

کیف بسیار جادار و سبک به همراه کفش راحت و زیبا

کفش در سایز های ۳۷ تا ۴۰  (با قابلیت انتخاب سایز)

کیف کج به همراه بند رو دوشی قابل تنظیم

آمیخته ای از ظرافت و هنر ایرانی

قیمت: ۴۹۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

خرید کیف دخترانه D&G مدل Once

خرید کیف زنانه دیزل مدل Fancy

فرهنگ و تمدن هر کشوری نشان دهنده اصالت و قدمت آن است. امروزه مردم کشورهای غربی با چنگ و دندان پاسدار فرهنگ نه چندان قدمتدار خود هستند آنجا که ایران ما دارنده فرهنگی عمیق پر از نقش و نگار و خصوصیات اخلاقی ویژه است. این ست کیف و کفش علاوه بر جادار بودن کیف، و کفش فوق العاده راحت دارای نقش و نگاری است که برگرفته از فرهنگ ایرانی است. زیبایی این طرح نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا مورد پسند همگان است و زیبایی و جذابیت خاصی دارد که تحسین همگان را بر می انگیزد. کفش این ست در سایزبندی ۳۷ الی ۴۰ عرضه شده است که هنگام تکمیل فرم سفارش می توانید سایز مورد نظر را انتخاب کنید.

 

ویژگی های ست کیف و کفش ترنج:
– کیف کج به همراه بند رو دوشی قابل تنظیم
– کیف بسیار جادار و سبک
– جنس کیف و کفش : ترکیبی (مخمل)
– جنس زیره کفش : پیو دور دوزی شده 
– کفش در سایز های ۳۷ تا ۴۰  (با قابلیت انتخاب سایز)

قیمت: ۴۹۰۰۰ تومان