خرید آنلاین کوچک کننده بینی آیدان اصل

خرید آنلاین کوچک کننده بینی آیدان اصل

کوچک کننده بینی,خرید آیدان اصل,سفارش ایدان اورجینال,قیمت دستگاه کوچک کننده بینی ایدان,خرید idan , راهنمای خرید ایدان,خرید آنلاین کوچک کننده بینی آیدان

خرید آنلاین کوچک کننده بینی آیدان

اگر شما نیز از بزرگ بودن بینی خود احساس ناراحتی می کنید دیگر ناراحت نباشید . چون با پیشرفت تکنولوژی و فناوری روز وسیله ای اختراع شده است . که بدون هیچگونه عوارضی می تواند بینی های گوشتی را کوچک کند و به اندازه دلخواه برساند . این وسیله دستگاه کوچک کننده بینی آیدان نام گرفته است و با شماره ثبت اختراع ۳۹۳۷۶ برای اولین بار در جهان توسط مخترعین ایرانی اختراع و به تولید انبوه رسیده است .

با کوچک کننده دماغ ایدان می توانید به آسانی و بدون نیاز به عمل جراحی بینی خود را کوچک کنید ان هم فقط با ۳۰ دقیقه الی یک ساعت استفاده  در روز و در مدت زمان ۴۵ روز الی ۲ ماه توصیه شده است. پس با کمترین قیمت و آسانترین راه بینی خود را کوچک کنید. دستگاه کوچک کننده بینی ایدان فقط در بینی های گوشتی کاربرد دارد و تا به امروز از استقبال بینظیر مصرف کننده گان روبه رو شده است .

قیمت: ۱۹۰۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

خرید پستی گیره کوچک کننده و فرم دهنده بینی

زیبا کننده
فرم دهنده
کوچک کننده
مخصوص بینی های گوشتی، متورم و غضروفی
بدون نیاز به عمل جراحی
بدون عوارض جانبی
قابلیت استفاده همزمان برای چند نفر

آیدان (IDAN) را از نمایندگی های اصلی با هولوگرام و کارت گارانتی معتبر و تاییدیه وزارت بهداشت و درمان ایران خریداری نمایید.

با دستگاه آیدان اصل دیگری نیاز به هزینه های هنگفت عمل جراحی نیست . زیبایی را به خودتان هدیه کنید

مشخصات آیدان (IDAN) اصل:

دارای هولوگرام شرکت آیدان (Idan)
کارت گارانتی شرکت آیدان (Idan)
کنترل ال سی دی دار
بدون هولوگرام
کاملا وکیوم شده
قابل شستشو و به راحتی تمیز می شود

نشانه های آیدان (IDAN) تقلبی:

محصول با نام تجاری دیگر
محصول با جعل برند آیدان بدون LCD و تصویر موجود درسایت
محصول آیدان بدون برچسب هولوگرام
عرضه کنندگان محصول با قیمت پایین تر از قیمت شرکت آیدان که روی بسته بندی نیز درج گردیده است.
بسته بندی نامناسب و یا باز شده!

عملکرد دستگاه آیدان اصل توسط پد های مخصوص که محتوی مواد خاصی هستند و با توجه به عملکرد ویبراتور باعث از بین رفتن چربی های دماغتان می شود . و علاوه بر کاهش حجم موجب زیبایی و قشنگ دیده شدن بینی می شود.
برای خرید دستگاه کوچک کننده بینی ایدان بر روی لینک خرید پستی کلیلک کرده و سفارش خود را ثبت نموده و در کمترین زمان محصول سفارشی خود را در بسته بندی شیک و به همراه فاکتور رسمی فروش در بمنزل یا محل کارتان از مامور پست تحویل بگیرید.

قیمت: ۱۹۰۰۰۰ تومان