خرید پستی ارزان لامپ LED سیار

خرید پستی ارزان لامپ LED سیار

خرید پستی ارزان لامپ LED,لامپ سیار کوچک,خرید اینترنتی لامپ ال ای دی,لامپ led سیار,فروش اینترنتی لامپ سیار,قیمت لامپ سیار,لامپ کم انرژی

خرید پستی ارزان لامپ LED

در این پست می خواهیم شما را با لامپ سیاری ال ای دی داری آشنا کنیم که بسیار جالب به نظر می رسد. این لامپ کوچک و قابل حمل است و سه حالت نور دهی دارد که می تواند در زمان های مناسب از آن استفاده کنید. این لامپ با سه عدد باطری کار خواهد کرد. ویژگی ها و عکس های این محصول را در ادامه متن می توانید مشاهده کنید.

لامپ LED سیار – LED Tent Lamp

دارای نور مهتابی فوق العاده قوی

کارکرد با ۳ عدد باطری نیم قلمی

کوچک و قابل حمل

با ۳ حالت نوردهی پرنور، کم نور و چشمک زن

قیمت : ۱۲۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

خرید اینترنتی لامپ هوشمند و اسپیکر بلوتوث کنترل دار

خرید راحت لامپ هندی بالب ۴ تایی

همواره در سفر و کوهنوردی به دنبال منبع نوری هستیم که با نور زیاد، کوچک بوده و به راحتی در وسایل سفر جا شود. لامپ LED Tent Lamp با نور قوی مهتابی رفع کننده این نیاز است. این لامپ بسیار کوچک بوده و داخل آن سه LED قوی قرار گرفته است که تنها با سه باطری نیم قلمی کار می کند. این لامپ مصارف مختلفی داشته و در سفر و گردش بسیار کاربردی است و حتی در داخل منزل برای کمد های لباس و انباری و هر کجا که منبع نور سریع احتیاج است کاربرد دارد. این لامپ دارای قلاب است تا به راحتی بتوان از هر جایی آن را آویزان کرد. از دیگر ویژگی های این محصول ۳ حالت نوردهی پر نور، کم نور و چشمک زن می باشد.

   

ویژگی های لامپ LED سیار – LED Tent Lamp:
– دارای قـلاب آویـز
– کارکرد با سه باطری نیم قلمی
 – نور مهتابی فوق العاده قوی
– دارای سه عدد LED  داخل لامپ
– نور دهی پر نور، کم نور و چشمک زن
– مناسب کمپ، مسافرت ، کوهنوردی و…

   

قیمت : ۱۲۰۰۰ تومان