خرید پستی پاپیون سه بعدی Hex

خرید پستی پاپیون,خرید انواع پاپیون,قیمت پاپیون مردانه,پاپیون ارزان پسرانه,فروش اینترنتی پاپیون,خرید پاپیون ۳بعدی,خرید  پاپیون شیک

خرید پستی پاپیون

در این پست می خواهیم پاپیونی بسیار شیک را به شما پسران و مردان عزیز معرفی کنیم. قطعا اگر به دنیال شیک پوشی باشید بر روی این پست متمرکز می شوید. پاپیونی که در این پست معرفی می شود از پاپیون های شیک حال حاضر جهان می باشد. این پاپیون در سه رنگ مشکی – نقره ای و طلایی به فروش می رسد. یک از شیک ترین طراحی های موجود برای پاپیون می باشد که در تصاویر می توانید صحت این موارد را مشاهده کنید. سه بعدی بودن این پاپیون یکی از بهترین ویژگی های این محصول می باشد.

اگر به دنبال استایل روز و مدرن هستید و می خواهید در میان دوستان خود خاص و متمایز جلوه کنید پاپیون های سه بعدی HEX  مکمل بسیار مناسبی برای شما هستند. این پاپیون ها در سه رنگ طلایی و نقره ای و مشکی عرضه شده اند و با درخششی که دارند جلوه گر پوشش و به خصوص کت و شلوار شما خواهند بود. کمپانی HEX  با ارائه طرح های فوق العاده مدرن و شیک از طراح معروف Enrique Alejandro توانسته است در میان جوانان در سراسر جهان طرفداران بی شماری بدست آورد.

قیمت: ۲۹۰۰۰ تومان

ویژگی های پاپیون سه بعدی HEX :  
– جدید ترین پاپیون طراحی شده در دنیا

– عرضه در سه رنگ مشکی، طلایی و نقره ای
– فوق الـعاده شیــک و مدرن
– طراح : Enrique Alejandro Peral

   

قیمت: ۲۹۰۰۰ تومان