خرید پست لگ زنانه طوسی رنگ

خرید پست لگ زنانه طوسی,قیمت لگ زنانه,فروش نقدی لگ زنانه,خرید لگینگ زنانه,خرید لگ جنس تریکو زنانه,خرید لگ سبد دخترانه,خرید لگ تریکو کبریتی

خرید پست لگ زنانه طوسی

اگر شما خانم و دختر خانم عزیز به دنبال لباس خانگی و راحت هستید این پست را با ما همراه باشید. ما تصمیم گرفته ایم که در این پست لگی را برای شما معرفی کنیم که می توانید در خانه بهنگام کار کردن و یا حتی ورزش کردن نیز آنرا به تن کنید. این لگ تریوکو کبریتی فری سایر بوده و در رنگ طوسی ( تیره – روشن ) عرضه می شود. این لگ کمر کشی دارد و قد آن حدود ۱۰۰ سانتی متر می باشد. شما عزیزان در همین لحظه می توانید این لگ را خریداری و مبلغ آن را به مامور پست هنگام تحویل کالا بدهید و یا اینکه می توانید بصورت آنلاین هزینه را پرداخت کنید تا از ۱۰ درصد تخفیف برخوردار شوید.

لگینگ زنانه طرح Abercrombie
جنس: تریکو کبریتی
فری سایز
رنگ بندی:طوسی روشن و طوسی تیره
دارای کمر کشی
قد : ۱۰۰ سانتیمتر
یک لگ سبک و راحت

قیمت: ۱۹۰۰۰ تومان

رنگ طوسی روشن

رنگ طوسی تیره

محصول مشابه:

خرید لگ زمستانه خزدار

خرید لگ ارتشی دخترانه

لگ های زنانه بخاطر داشتن  کش در ترکیب پارچه و راحت تر بودن نسبت به شلوارهای جین و کتان ، طرفداران زیادی در بین خانم ها دارد و تا امروز مدل های مختلف ساده و طرح دار ، با ضخامت های متفاوت روانه بازار شده اند.لگ زنانه Abercrombie با جنس تریکو که پارچه نرم و لطیفی دارد .ویژگی دیگر آن کمر کشی بودن این مدل می باشد که باعث میشود برای سایزهای بیشتری قابل استفاده باشد.این محصول بخاطر داشتن ظاهر ساده می تواند علاوه بر استفاده در منزل و …برای پوشیدن در هنگام ورزش و انجام حرکات کششی مثل یوگا و ایروبیک نیز بسیار کاربردی باشد.

    

قیمت: ۱۹۰۰۰ تومان

رنگ طوسی روشن

رنگ طوسی تیره