خرید پستی تیشرت هواداری استقلال

خرید تیشرت هواداری استقلال,خرید تیشرت هواداری,فروش نقدی لباس هواداری استقلال,خرید لباس هواداری تیم استقلال,خرید ارزان لباس استقلال

خرید پستی تیشرت هواداری استقلال

در این پست میخواهیم شما را با تیشرت هواداری آشنا کنیم. بعد از معرفی تیشرت پرسپولیس، اینبار می خواهیم تیشرت استقلال را برایتان معرفی کنیم. این تیشرت کوتاه مردانه با یقه گرد را می توانید برای حمایت از تیم محبوب خود تهیه و در روز های بازی به ورزشگاه بروید و از تیم مورد علاقه خود حمایت کنید. این پیراهن در دو سایز ایکس و ایکس لارج به فروش می رسد.

نام تیشرت هواداری استقلال
جنسیت مردانه
آستین کوتاه
یقه گرد
جنس فلامنت
سایز بندی لارج و ایکس لارج
قابل شستشو هست

قیمت: ۲۶۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

خرید تیشرت هواداری پرسپولیس

تیشرت استقلال مخصوص هواداران تیم استقلال و همچنین مناسب برای علاقه مندان رنگ زیبای آبی می باشد. تیشرت هواداری استقلال را می توانید به عنوان هدیه ای برای هواداران این تیم استفاده نمایید. تیشرت استقلال با رنگ و طرحی متفاوت در اختیار هوادران تیم آبی پوش استقلال قرار می گیرد.

این تیشرت به هواداران تیم استقلال این امکان را می دهد تا در کنار ورزش کردن بتوانند تیم محبوب خودشان را نیز حمایت نمایند. اگر از طرفداران تیم استقلال هستید،حتما به دنبال پوششی مناسب برای روزهای ورزشی و روزهای داغ فوتبالی میگردید. پس این تیشرت ورزشی را از دست ندهید و هواداری خود را به آبی پوشان ثابت کنید.

قیمت: ۲۶۰۰۰ تومان