خرید شلوار زمستانه زنانه Somita

خرید شلوار زمستانه زنانه Somita,شلوار زمستانه جدید,شلوار لگ زنانه,خرید لگ زمستانه جدید,فروش لگ دخترانه,لگ نخی زنانه,خرید پستی لگ زنانه

خرید شلوار زمستانه زنانه Somita

همانطور که میدانید زمستان و هوای سرد آن لباس های مخصوص خود را می طلبد، شاید برای پوشیدن چکمه در فصل زمستان دچار مشکل شده باشید که شلوار های جین و یا کتان داخل ساق های چکمه نمی رود. و از ظرفی نمی توانید به دلیل هوای سرد ساپورت و یا جوراب شلواری به تن کنید. ما در این پست یک لگ زنانه که داری کرک نیز می باشد را برای شما معرفی کرده ایم که این مشکلات را رفع می کند. این لگ برای خانم های با سایز ۳۶ تا ۴۲ بسیار مناسب است.

نام شلوار زمستانه زنانه Somita(مشکی – جگری – )
جنس نخی ضخیم-کرک دار
ویژگی دارای حالت کشسانی فوق العاده
قد ۹۸ سانتی متر
دور کمر در حالت عادی ۵۴ سانتی متر
فاق ۳۳ سانتی متر
سایز فری سایز(مناسب برای سایزهای لارج و ایکس لارج)
رنگ بندی مشکی
کمر دارای کمر کشی پهن
پاچه جذب

قیمت: ۲۵۰۰۰ تومان

رنگ جگری

رنگ مشکی

رنگ آبی

محصول مشابه:

خرید نیم تنه و شلوار زنانه مدل ۲۷۰۹

خرید شلوار زنانه طرح جین مدل ۱۳۵۶

لگی که مشاهده میکنید کاملا با پرزهای داخلی پوشیده شده و شما را در زمستان و پاییز گرم نگه میدارد، از این رو دیگر نگران پوشش خود در فصل های سرد نباشید. این شلوار زمستانه زنانه Somita دارای لایه ای نرم است و مانع رسیدن سرما به شما می باشد در ثانی ظاهری زیبا دارد . شلوار و ساپورت های مشکی به شما این امکان را میدهند که آن را با هر لباس دیگری که میخواهید به راحتی ست کنید .

برای شست و شوی اینگونه لباس ها بهتر است از آب سرد استفاده کرده و آن را پشت ورو کنید زیرا در اثر شسته شدن در دراز مدت لباس ها رنگ خود را از دست می دهند.

قیمت: ۲۵۰۰۰ تومان

رنگ جگری

رنگ مشکی

رنگ آبی