خرید شکم بند لاغری نئوپرنی

خرید شکم بند لاغری نئوپرنی,شکم بند لاغری جدید,انواع شکم بند,شکم بند پشمی,شکم بند ارزان مردانه,خرید نقدی شکم بند,شکم بند مناسب بارداری

خرید شکم بند لاغری نئوپرنی

اگر به دنبال وسیله ای هستید تا با آن خود را لاغر کنید این پست را دنبال کنید. این وسیله کاملا ضد حساسیت است و شما می توانید براحتی آن را استفاده کنید. از ویژگی های این محصول می تواند به جمع کردن شکم و ایجاد تعریق برای حذف چربی های شکم اشاره کرد. احتمالا هر کاری کرده اید نتوانستید حجم شکم خود را کم کنید. حال وقت آن رسیده است که شکم بند لاغری نوئپری را امتحان کنید.

شکم‌بند لاغری نئوپرنی که توسط شرکت «آدور» طراحی شده است، می‌تواند به‌عنوان یک وسیله‌ی کمکی برای کوچک کردن شکم به‌کار گرفته شود. پوشیدن این شکم‌بند بسیار آسان است. تنها با قرار دادن روی هم چسب‌های آن، می‌توان اندازه‌ی این شکم‌بند را تنظیم کرد. این کالا نیروی محیطی مناسبی را ایجاد کرده تا حجم شکم را کاهش داده و از فشار وارده بر ستون فقرات بکاهد. جنس این محصول، از «نئوپرین» است. این ماده از خانواده‌ی چرم مصنوعی است که نسبت به مواد دیگر از جمله الاستیک از مقاومت بیشتری دارد. یکی از ویژگی‌های این ماده حفظ انعطاف‌پذیری آن در دماهای متفاوت است. همچنین ترکیبات شیمیایی این ماده در برابر تغییرات دما هیچ گونه تغییری نمی‌کند. مواد به کار رفته در این محصول، خاصیت ضد حساسیت دارد. این ویژگی برای این گونه کالاها بسیار ضروری است زیرا در تماس مداوم با پوست هستند. ورزش کردن در کنار استفاده کردن از این محصول توصیه می‌شود.

برای تعیین سایز بر روی خریدپستی کلیک کنید و در صفحه باز شده، سایز مناسب خود را تیک دار کنید و سپس بر روی “خرید مستقیم” کلیک کنید.

قیمت: ۴۹۰۰۰ تومان

buy1

محصول مشابه:

خرید اینترنتی شلوارک لاغری هات شیپر Hot SHapers

خرید اینترنتی تی شرت لاغری

موارد مصرف:

* قرار گرفتن شکم در کمترین حجم خود

* ایجاد تعرق و تسریع لاغری   

مضرات عدم مصرف:

* دردهای کمری ناشی از شکم بزرگ و نیروی کششی آن

با افزایش تعرق در ناحیه‌ی شکم، حجم شکم به‌مرور کاهش می‌یابد. در صورت عدم مصرف، درد در ناحیه‌ی کمر ایجاد می‌شود. شکم‌بند لاغری نئوپرنی دارای قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی از قبیل ایجاد نیروی محیطی مناسب، جنس نئوپرین، قابلیت ضد حساسیت و افزایش تعرق در ناحیه‌ی شکم است.

هدیه ویژه :

با خرید این کالا یک عدد مچ بند نئوپرنی به ارزش ۱۲۰۰۰ تومان کادو بگیرید.

برای تعیین سایز بر روی خریدپستی کلیک کنید و در صفحه باز شده، سایز مناسب خود را تیک دار کنید و سپس بر روی “خرید مستقیم” کلیک کنید.

قیمت: ۴۹۰۰۰ تومان

buy1