خرید راحت کوله پشتی جین Milford

خرید راحت کوله پشتی جین,خرید ارزان کوله پشتی جین,فروش کوله پشتی جین,فروش نقدی کوله پشتی جین,فروش اینترنتی کوله پشتی جین,قیمت کوله پشتی جین

خرید راحت کوله پشتی جین

ویژگی های کلیدی:

جنس:جین/دارای یک قفل فلزی در قسمت مرکز و جلوی کوله با طرح نقشه ایران
ارتفاع:۴۴/عرض:۲۸/پهنا:۱۲ سانتی متر
دارای یک محفظه بزرگ زیپدار/دو محفظه زیپدار جلوی کوله/یک محفظه زیر درب کوله
دارای بند های پهن(جهت تقسیم وزن کوله) و بسیار نرم
دارای بند دستی کوچک و دو بند قابل تنظیم(کوله پشتی)
دارای دو محفظه جانبی مخصوص قرارگیری قمقمه و بطری آب یا وسایل دیگر 
دارای ضربه گیرهایی بسیار نرم در قسمت پشتی و انتهای کوله
رنگ بندی:آبی طرح جین

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۲۹۴۵۲۴۵۳ را به شماره۱۰۰۰۱۰۰۰۴۵ پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

وجه را آنلاین پرداخت کنید تا ۱۰درصد تخفیف بگیرید

قیمت: ۶۹۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

خرید راحت کوله پشتی Puma مدل FIFA Word Cup

خرید راحت کیف کوله ADIDAS مدل ۴۳۰۸

کوله پشتی جین8

کوله‌پشتی یکی از انواع محبوب کیف‌ها است که اغلب مورد استفاده دانش‌آموزان و دانشجویان و کوهنوردان قرار می‌گیرد، با این حال بسیاری از افراد به طور روزمره نیز از آن استفاده می‌کنند. از آن‌جا که کوله‌پشتی‌ به دلیل استفاده مداوم و نحوه حمل آن بر سلامت جسمانی فرد تاثیر مستقیم دارد، باید کمال دقت و توجه را در انتخاب آن به کار برد. البته که امروزه با وجود برندها، رنگ‌ها و طرح‌های بسیار متنوع موجود در بازار این انتخاب بسیار مشکل شده است.

کوله پشتی جین2
کوله پشتی جین Milford از جین محکم و با دوام ساخته می‌شود. این مدل دارای بند با طراحی ارگونومی و پهنای ۶ سانتی متری و فوم نرم داخل بند به پهنای ۵ میلی‌متری است.همچنین در سرتاسر قسمت پشتی کوله نیز از این فوم نرم استفاده شده است که در قسمت پشت و کمرتان احساس درد و خستگی نداشته باشید. یکی دیگر از ویژگی‌های این کوله‌پشتی که باعث جذاب تر شدن آن می شود،استفاده از یک قفل فلزی با طرح نقشه ی کشور عزیزمان ایران در قسمت مرکز و جلوی کوله می باشد.

کوله پشتی جین3

داشتن محفظه مخصوص قمقمه، جیب‌های خارجی برای دسترسی آسان‌تر به وسایل پرکاربرد،دو محفظه بزرگ و جادار از دیگر ویژگی‌های این محصول است. بدون شک می‌توان گفت این محصول برای تمامی نیاز‌های مختلف دانش‌آموزان و دانشجویان و حتی کوهنوردان ساخته شده است.

کوله پشتی جین4 کوله پشتی جین5 کوله پشتی جین6 کوله پشتی جین7

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۲۹۴۵۲۴۵۳ را به شماره۱۰۰۰۱۰۰۰۴۵ پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

وجه را آنلاین پرداخت کنید تا ۱۰درصد تخفیف بگیرید

قیمت: ۶۹۰۰۰ تومان