خرید آنلاین کلاه کپ طرح طهران

خرید اینترنتی کلاه کپ طرح طهران از فروشگاه شاپ می نو

خرید کلاه کپ طرح طهران,خرید پستی کلاه کپ طهران,فروش آنلاین کلاه کپ طرح طهران,فروش نقدی کلاه کپ طرح طهران,فروش اینترنتی کلاه کپ طرح طهران,فروش ارزان کلاه کپ طهران,فروش پستی کلاه کپ طهران,خرید آنلاین کلاه کپ طهران,قیمت کلاه کپ طهران,خرید اینترنتی کلاه کپ طهران

کلاه کپ طرح طهران

در این پست می خواهیم کلاه طرح دار کپ که یکی از معروفترین مدل های کلاه است را برای شما عزیزان به نمایش بگذاریم. این کلاه با طرح “طهران” به یکی از پرفروش ترین کالاهای این روز ها مبدل شده است. عکس و ویژگی های این کلاه در ادامه آمده است که می توانید آن ها را ببینید.

کلاه کپ طرح طهران

طراحی متفاوت، با قابلیت تنظیم سایز

لوگو دوخته شده طهران

دوخت تمیز و بسیار حرفه ای

امروز کلاه کپ طرح طهران رو به شما عزیزان پیشنهاد میدیم که بتازگی این طرح حسابی مد شده و در بین جوان ها طرفدارای خیلی زیادی پیدا کرده. امتیاز بعدی، قابل تنظیم بودن اونه که باعث میشه برای سایزهای مختلف سر مناسب و قابل استفاده باشه و بکمک بند چسبی بتونید اون رو کاملا متناسب با سایز سرتون اندازه کنید. همچنین دوخت بسیار تمیز و حرفه ای و کیفیت بالای کلاه از دیگر ویژگی های این محصوله.

قیمت: ۲۹۰۰۰ تومان

kolah cape tehran2kolah cape tehran3

ویژگی های کلاه کپ طهران:
– قابلیت تنظیم سایز
– لوگو دوخته شده طهران روی کلاه
– اسپرت و متفاوت
– دوخت تمیز
– قطر حدودی کلاه: ۲۱cm
– مشکی و تک رنگ

kolah cape tehran6

محصول مشابه:

برای خرید کلاه طرح پسر بد می توانید به لینک زیر بروید

خرید کلاه کپ طرح پسر بد

kolah cape tehran5

kolah cape tehran7

kolah cape tehran8

kolah cape tehran4

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: ۲۹۰۰۰ تومان