خرید اینترنتی ساعت مچی Omax مدل Raiden

ساعت مچی Omax مدل Raiden

خرید اینترنتی ساعت مچی Omax مدل Raiden,ساعت مچی Omax مدل Raiden,خرید پستی ساعت مچی,ساعت مچی ارزان,خرید پستی اوماکس,خرید اینترنتی ساعت اوماکس,خرید ساعت مچی مردانه,خرید ساعت مچی زنانه,خرید اینترنتی ساعت  Omax مدل Raiden,ساعت Omax مدل Raiden,خرید پستی ارزان,خرید اینترنتی ساعت

ساعت مچی Omax مدل Raiden 7

ساعتی با ویژگی های منحصر به فرد و قیمتی مناسب. ساعت اوماکس مدل Raiden یک ساعت دارای ثبات رنگ می باشد که قاب استیل دارد و بند آن چرم می باشد. این ساعت در دو رنگ سفید و مشکی می باشد و می توانید با توجه به سلیقه ی خود یکی از آن ها را انتخاب و خریداری کنید.

ساعت مچی Omax مدل Raiden

ویژگی های کلیدی :

قاب استیل و بند طرح چرم

ارسال به همراه جعبه ی ساعت

ضد آب در حد شست و شوی دست

کیفیت بالا و قیمت مناسب

استفاده از تکنولوژی کوارتز

دارای ثبات رنگ

رنگ صفحه:سفید و مشکی

رنگ بند:مشکی و قهوه ای

ساعت مچی Omax مدل Raiden 6

نام ساعت مچی Omax مدل Raiden
جنسیت مردانه
برند omax
مدل Raiden
نوع کاربری روزمره/مجلسی/فشن
فرم صفحه گرد
جنس شیشه کریستال/ضد خش
جنس بدنه استیل

جنس بند طرح چرم
رنگ بند مشکی،قهوه ای
رنگ صفحه مشکی،سفید
نوع قفل بند سگکی ساده

مقاوم در برابر آب دارد
میزان مقاومت در حد شست و شوی دست

سیستم موتور کوارتز
نیروی محرکه: باتری

ساعت مچی Omax مدل Raiden 4

شرکت مونترس اوماکس اس ای (Montres Omax S.A.) در سال ۱۹۴۶ میلادی با تلاش در جهت تبدیل شدن به یکی از شرکت های رهبر در صنعت ساعت جهان، در کشور سوئیس تاسیس شد. در ابتدا تمرکز شرکت بر روی ساعت های اتوماتیک و برای بازار های کشورهای خاورمیانه و شبه قاره هند بود و حتی در یک برهه زمانی تبدیل به بزرگترین صادرکننده ساعت کشور سوئیس از لحاظ تیراژ تولید شد. اوماکس در طول زمان به طور موفقیت آمیزی رشد کرد و هم اکنون به کشورهای زیادی در آمریکای شمالی، اروپا، آسیای میانه، خاور میانه، شبه قاره هند و خاور دور صادرات دارد. اوماکس هم اکنون متمرکز بر ساعت های با سیستم کوارتز می باشد و عمدتا موتور محرک ساعت های خود را از شرکت اپسون (EPSON) ژاپن تامین می کند.

ساعت مچی Omax مدل Raiden 5
اوماکس یک مارک تجاری ثبت شده است که با هدف تولید ساعت های با کیفیت بالا، قیمت مناسب و در تیراژ تولید بالا، سال هاست که در سطح وسیعی در جهان فعالیت می کند و فروش کنونی مدل های مختلفش در حهان بالغ بر یک میلیون عدد در ماه می باشد. اوماکس دارای مدل های بسیار متنوع در تیپ های گوناگون می باشد بطوریکه برای هم گام بودن با تغییر سلیقه مشتریان خود در سراسر جهان، ماهانه بیش ار ۵۰ مدل جدید به بازار ارائه می دهد. اوماکس به همه مشتریانش به عنوان اعضای خانواده خود می نگرد و لذا سعی میکند با ایجاد ارتباطات صادقانه و ارائه خدمات با کیفیت بالا، محصولاتی با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت ممکن ارائه دهد.

ساعت مچی Omax مدل Raiden 2

اگر شما نیز همواره خواهان بهترین ها بوده اید و می خواهید از بهترین ها استفاده کنید ما ساعت مچی Omax مدل Raiden را به شما معرفی می کنیم. ساعتی کاملا جذاب و منحصر به فرد که با بدنه مستحکم و موتور ضد آب خود تا سالیان سال در دستان شما خواهد درخشید و دقت و عملکردی خیره کننده را برای شما به ارمغان خواهد آورد.ترکیب رنگ صفحه این ساعت آن را به یک ساعت شیک و کلاسیک تبدیل نموده است. ساعت های مچی یکی از رایج ترین وسایل زینتی در جهان به شمار می روند. امروزه کمتر کسی را در نقاط مختلف دنیا خواهید یافت که حداقل یک ساعت مچی را در خانه خود نداشته باشد.

ساعت مچی Omax مدل Raiden یکی از مدل های ساعت مچی جدید اماکس می باشد. شرکت OMAX که همواره به عنوان یکی از بزرگترین و مشهورترین کمپانیهای تولید کالا بخصوص کاالاهای مد روز در دنیا مطرح است.طراحان بخش ساعت مچی این شرکت همیشه جزو بهترینها بودند و این مدل ساعت زیبای مچی جدید omax نیز با طراحی بسیار شیک و درعین حال ساده و جذاب طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.

برای خرید پیامکی این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید و شماره همراه خود را وارد کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند.  یا اینکه می توانید عدد ۲۹۴۵۲۰۲۲ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنید.

خرید پیامکی ساعت مچــی Omax مدل Raiden – کلیک کنید

قیمت: ۴۹,۰۰۰ تومان