خرید اینترنتی کفش Nike مدل Flyknit

کفش Nike مدل Flyknit

خرید اینترنتی کفش Nike مدل Flyknit,کفش Nike مدل Flyknit,خرید کفش ورزشی,فروش کفش اسپرت,خرید اینترنتی کفش ورزشی,فروش ویژه کفش نایک,خرید اینترنتی کفش nike,خرید پستی ارزان,خرید کفش Nike مدل Flyknit,خرید اینترنتی کفش Nike مدل Flyknit ارزان,خرید پستی کفش Nike مدل Flyknit,کفش نایک,فروش ویژه کفش نایک,کفش نایک با قیمت مناسب

کفش Nike مدل Flyknit

کفش نایک یک کفش ورزشی مردانه بسیار شیک و زیبا می باشد که از سایز ۴۱ تا ۴۴ موجود است ، این کفش در  رنگ بندی دوگانه مشکی سبز ارائه می شود و بسیار سبک و قابل انعطاف می باشد. شما عزیزان همیشه همراه می توانید کفش نایک مدل Flyknit رو با قیمت مناسب از فروشگاه شاپ می نو خریداری کنید.

کفش Nike مدل Flyknit

 ویژگی های کلیدی:

کفش ورزشی مردانه
بسیار نرم و راحت
امکان استفاده در باشگاه و فضای سبز
سایزبندی:۴۱ تا ۴۴
دارای رنگ بندی دو گانه مشکی سبز
قابلیت انعطاف بسیار بالا
بسیار سبک

کفش نایک

راهنمای سایزبندی کفش های ورزشی:

به دلیل متفاوت بودن سایزبندی در برندهای مختلف توصیه میشود پایتان را به سانتی متر CM اندازه گیری نمایید. برای این کار کافی است طبق شکل زیر پایتان را در سطحی صاف قرار دهید و به صورت عمود و دقیق علامت گذاری نمایید. سپس با استفاده از متر یا خط کش طول پایتان را اندازه گیری نمایید.

اکنون عدد به دست آمده را در جدول زیر قرار دهید و سایز کفش خود را تعیین نمایید.

شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.

برای خرید پیامکی این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید و شماره همراه خود را وارد کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند.  یا اینکه می توانید عدد ۲۹۴۵۱۸۸۶ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنید.

خرید پیامکی کفش نایک مدل Flyknit – کلیک کنید

قیمت: ۴۹,۰۰۰ تومان