خرید اینترنتی شلوار طرح لگ مدل Dania

شلوار طرح لگ مدل Dania

خرید اینترنتی شلوار طرح لگ مدل Dania,شلوار طرح لگ مدل Dania,شلوار طرح لگ,خرید پستی شلوار دخترانه,خرید پستیشلوار زنانه,شلوار طرح لگ مدل دانیا,خرید اینترنتی شلوار شیک,فروش شلوار طرح لگ,شلوار طرح لگ مدل Dania با کیفیت,شلوار طرح لگ مدل Dania کیفیت,فروش ویژه لباس و پوشاک,شلوار طرح لگ ارزان,خرید لباس و پوشاک دخترانه شیک,شلوار بهاره ۹۵,خرید لباس شیک ۹۵

شلوار طرح لگ مدل Dania

شلوار طرح لگ مدل Dania یک شلوار کشی می باشد که فری سایز می باشد و با قیمت مناسب برای شما عزیزان عرضه می شود. قد شلوار یک متر می باشد و در رنگ بندی سورمه ای و فیروزه ای ارائه می شود. ۷۲ ساعت تست فیزیکی محصول باعث می شود تا خیال شما از بابت خرید راحت شود.

شلوار طرح لگ مدل Dania

 ویژگی های کلیدی :

جنس پارچه کشی (Lycra)

فری سایز کشی (مناسب برای سایز ۳۶ تا ۴۴ )

قد شلوار یک متر

رنگ بندی:سورمه ای و فیروزه ای

دارای ۲ جیب پشتی واقعی

قابل استفاده در باشگاه،منزل،بیرون از منزل،جمع های دوستانه و….

فاق بلند

شلوار لگ dania 6

نام : شلوار طرح لگ مدل Dania
طرح :  لگ 
مدل : Dania
رنگ بندی :  سورمه ای،فیروزه ای
جنس پارچه : کشی (Lycra)
سایز : فری سایز
جیب : دارای ۲ جیب پشتی واقعی
گارانتی : ۷۲ ساعت گارانتی تست فیزیکی
نوع کاربری  : قابل استفاده در باشگاه،منزل،بیرون از منزل،جمع های دوستانه و…

شلوار لگ dania

شلوار لگ dania 2

لگ های زنانه بخاطر داشتن Lycra (کش) در ترکیب پارچه و راحت تر بودن نسبت به شلوارهای جین و کتان ، طرفداران زیادی در بین خانم ها دارد و تا امروز مدل های مختلف ساده و طرح دار ، با ضخامت های متفاوت روانه بازار شده اند.شلوار طرح لگ مدل Dania  که پارچه نرم و لطیفی دارد و مانند شلوار دارای دو جیب پشت واقعی است و برای استفاده در منزل ، بیرون از منزل ، جمع های دوستانه مناسب و کاربردی می باشد.ویژگی بعدی فاق بلند و کمر کشی بودن این مدل می باشد که باعث میشود برای سایزهای بیشتری قابل استفاده باشد.

شلوار لگ dania 5

شلوار طرح لگ مدل Dania در دو رنگ مشکی و فیروزه ای دارای پارچه کشی (Lycra) و با تراکم بالایی می باشد و پا به هیچ عنوان مشخص نمیشود و بدن‌نما نمی باشد و در مقایسه با لگ‌های دیگر ، ضخامت بیشتری دارد و کاربردی تر و دارای قابلیت استفاده ی بیشتری می باشد.این محصول بخاطر داشتن ظاهر ساده ، بسیار کاربردی است و میتوانید از آن برای باشگاه ، منزل ، بیرون از منزل ، جمع‌های دوستانه و … استفاده کنید.

شلوار طرح لگ مدل Dania ترکیبی از راحتی لگ های زنانه و زیبایی شلوارهای جین و کتان می باشد.امتیاز اصلی این محصول،استفاده از پارچه کشی (Lycra) می باشد که باعث راحتی بیشتر و تن خور بهتر میشود و همچنین بخاطر داشتن طرح شلوار،در مقایسه با لگ های موجود دیگر ، ظاهر رسمی تری داشته و کاربردی تر می باشد.

برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.

برای خرید پیامکی این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید و شماره همراه خود را وارد کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند.  یا اینکه می توانید عدد ۲۹۴۵۱۸۸۴ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنید.

خرید پیامکی شلـوار طرح لگ مدل Dania – کلیک کنید

قیمت: ۲۹,۰۰۰ تومان