خرید پستی ساپورت طرح جین به همراه هدیه

ساپورت طرح جین به همراه هدیه

 خرید پستی ساپورت طرح جین به همراه هدیه,ساپورت طرح جین به همراه هدیه,ساپورت زنانه,خرید ساپورت زنانه جدید,فروش اینترنتی سفارش زنانه,فروش پستی ساپورت با هدیه,ساپورت جین,خرید ساپورت ارزان,خرید اینترنتی ساپورت زنانه جدید,فروشگاهاینترنتی,خرید پستی ارزان,خرید اینترنتی ساپورت های جین,فروش اینترنتی انواع ساپورت جین,فروش ساپورت با قیمت مناسب,ساپورت بهاره,ساپورت سال ۹۵,ساپورت با کیفیت بالا

ساپورت طرح جین به همراه هدیه

ساپورت جین با کیفیت عالی و در رنگ های مختلف ارائه می شود ، این ساپورت در رنگ مشکی , قهوه ای ، خاکستری و آبی موجود می باشد ، شما می توانید به همراه خرید این ساپورت یک ساپورت دیگر رایگان هدیه بگیرید. کیفیت ساپورت های بالا می باشد. از شاپ می نو با اطمینان خرید کنید.

ساپورت طرح جین به همراه هدیه

ویژگی های کلیدی:

 جنس عالی و بادوام

 فوق العاده شیک و با کیفیت

 قابلیت کشش و مقاومت بالا

 قابل استفاده در چهار فصل

در چهار رنگ آبی،مشکی،قهوه ای،خاکستری

 فری سایز و قابل استفاده توسط اکثر افراد با سایزهای مختلف

همراه یک ساپورت طرح جین هدیه

انتخاب رنگ ساپورت هدیه رندوم می باشد

ساپورت جین

نام ساپورت طرح جین
جنس کشی
قد شلوار فری سایز
اندازه فاق فری سایز
دور کمر فری سایز
اقلام همراه یک ساپورت طرح جین هدیه

فروش اینترنتی ساپورت طرح جین , اگر قصد خرید ساپورت طرح جین شیک و با کیفیت بالا را دارید. ما برای شما پیشنهاد ویژه ای داریم پیشنهاد ما انتخاب ساپورت طرح جین است. نوع این ساپورت حالت کشی و استریجاست و در رنگ بندی آبی،مشکی،قهوه ای،خاکستری موجود می باشد. و شما میتوانید براساس سلیقه شخصی خود هر رنگی را که می پسندید انتخاب و سفارش دهید. .شما می توانید با خرید این ساپورت یک ساپورت طرح جین دیگر هم  هدیه بگیرید(یکی بخر ۲ تا ببر)

لازم به ذکر است که انتخاب رنگ ساپورت هدیه بصورت رندوم می باشد

ساپورت جین 2

بی شک این نوع شلوارها جزء پرطرفدارترین ها در بین دختران و خانم های جوان می باشد که در نوع خود بسیار زیبا در نظر هر شخصی جلوه خواهد کرد که قیمت مناسب آن هم جای هیچگونه شک و تردیدی را بر جای نخواهد گذاشت. رنگ زیبا و طرح آن با شلوار جین از فاصله نزدیک نز قابل تشخیص نبوده و حالت کشی و استریج آن اندام شما را به زیبایی نمایان خواهد کرد.

شرایط نگهداری: لباس ها را به صورت پشت و رو با آب ۳۰ درجه بشویید

برای خرید پیامکی این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید و شماره همراه خود را وارد کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند. یا اینکه می توانید عدد ۲۹۴۵۱۶۶۲ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنید.

خرید پیامکی ساپورت طرح جیـن به همراه هدیه – کلیک کنید

قیمت: ۳۵,۰۰۰ تومان