خرید پستی ساعت ضد خروپف

خرید اینترنتی ساعت ضد خروپف جالب و با کیفیت

خرید پستی ساعت ضد خروپف,ساعت خاص,خرید پستی ساعت ضد خروپف,ساعت ضد خروپف,فروش پستی ساعت ضد خروپف,خرید اینترنتی ساعت ضدخروپف,فروش پستی ارازن,خرید ارزان,فروش اینترنتی, ساعت ضد خروپف, ساعت ضد خروپف ارزان, ساعت ضد خروپف با کیفیت,خرید اینترنتی  ساعت ضد خروپف,خرید پیامکی  ساعت ضد خروپف, ساعت ضد خروپف,خرید نقدی  ساعت ضد خروپف

ساعت ضد خروپف 5

ساعت ضد خروپف یک ساعت از جنس پلاستیک فشرده می باشد که دارای موج مربعی می باشد ، این ساعت که برای افرادی مناسب است که خروپف می کنند ، دارای گواهینامه از کشور انگلستان می باشد ، با تصاویر و ویژگی های این محصول همراه باشید.

ساعت ضد خروپف

ویژگی های کلیدی:

جنس پلاستیک فشرده تقویت شده

اندازه ۵٫۵ تا ۶ سانتی متر

نوع موج خروجی:موج مربعی

ولتاژ خروجی ۳۰ v

دارای گواهینامه تولید از کشور انگلیس

ساعت ضد خروپف

ساعت ضد خروپف 3

نام ساعت : ضد خروپف
برند : snore stopper
ضمانت : ۷۲ ساعت ضمانت تحویل
اندازه : ۵٫۵ در ۶ سانتی متر
جنس : پلاستیک فشرده تقویت شده
نوع موج خروجی : موج مربعی
ضد آب : نیست
ولتاژ خروجی : v 30
گواهینامه تولید از کشورانگلیس
ویژگی منحصر به فرد : وزن سبک و سهولت حمل

ساعت ضد خروپف 4

ساعت ضد خروپف 6

خروپف شبیه تمام صداهای دیگر توسط ارتعاشاتی ایجاد می‌شود که ذراتی را در هوا جهت ایجاد امواج صوتی ایجاد می‌کنند. به عنوان مثال، هنگامیکه ما صحبت می‌کنیم، تارهای صوتی ما جهت تشکیل صدا ارتعاش پیدا می‌کنند. هنگامیکه معده ما قار و قور می‌کند (borborygmus)، معده و روده‌های ما همینطور که غذا از میان آنها حرکت می‌کند مرتعش می‌شوند. در حالیکه ما در خواب هستیم، جریان هوای پر تلاطم می‌تواند سبب شود بافت‌های بینی و گلو مرتعش شوند و موجب خروپف می‌شوند. اساساً خروپف صدایی است که از تلاطم جریان هوا نتیجه می‌شود که سبب می‌شود بافت‌ها در طی خواب مرتعش شوند.
ساعت هوشمند ضد خروپف محصول جدید فروشگاه ماست که با استفاده از پالس الکترونیکی شما را به درمان خروپف کمک می کند ، این دستگاه که به صورت یک ساعت مچی اسپرت طراحی شده است امکان تولید امواج الکترونیکی با قدرت پایین را دارد که علاوه بر درمان سریع خروپوف عوارض جسمی نیز ندارد.

گر صدای خروپف همسرتان در شب شما را آزار می دهد و مانع استراحت شما می شود یا اینکه از صدای شدید خروپف خود از خواب بیدار می شوید همین حالا ساعت ضد خروپوف را از فروشگاه ما خریداری نمایید. با خرید ساعت ضد خروپف خوابی خوش و لذت بخش را برای خود و همسرتان به ارمغان آورید.

ساعت ضد خروپف 7

ساعت ضد خروپف 8

روش کار ساعت ضد خروپف:

وقتی خروپف می کنید سنسور این دستگاه فعال می شود و یک پالس الکترونیکی کوچک از خود تولید می کند که روی عضلات گلو و گردن شما تاثیر گذاشته و صدای خروپف شما را قطع می کند.

آیا ساعت ضد خروپف عوارض دارد؟

این ساعت هیچ گونه عوارضی برای شما ایجاد نمی کند ولی افراد مبتلا به صرع و کسانی که از دچار امراض قلبی هستند و از دستگاه تنظیم استفاده می نمایند نباید از ساعت ضد خروپف استفاده نمایند.

هشدارها و موارد منع مصرف:

دور از دسترس نوزادان نگه دارید.
نباید با دیگر دستگاه های پزشکی الکترونیکی به طور همزمان استفاده شود.
افراد مبتلا به بیماری قلبی و یا بیماران با دستگاه تنظیم ضربان قلب استفاده نکنند.
افراد مبتلا به صرع استفاده نکنند.
این دستگاه ضد آب نیست.

برای خرید پیامکی این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید و شماره همراه خود را وارد کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند.  یا اینکه می توانید عدد ۲۹۴۵۱۶۵۸ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنید.

خرید پیامکی ساعت ضد خـروپف – کلیک کنید

قیمت: ۶۵۰۰۰ تومان