خرید پستی تبدیل OTG طرح اندروید

تبدیل OTG طرح اندروید

خرید پستی تبدیل OTG طرح اندروید,خرید پستی تبدیل OTG طرح اندروید,OTG طرح اندروید,خرید دستگاه otg,خرید بهترین دستگاه Otg,خرید پستی تبدیل OTG,تبدیل او تی جی,فروش لوازم جانبی موبایل,OTG طرح اندروید,OTG طرح اندروید با کیفیت,فروش OTG طرح اندروید,خرید پستی OTG طرح اندروید,تبدیل OTG طرح اندروید با کیفیت,تبدیل OTG طرح اندروید ارزان

تبدیل OTG طرح اندروید

تبدیل او تی جی رو همه میشناسید ، کسانی که با گوشی های هوشمند سرو کله می زنند حتما به دنبال راهی هستند تا بتونن فلش و انواع موس و کیبرد را به گوشی وصل کنند. امروز می خواهیم تبدیل شیک او تی جی به آندروید را به شما معرفی کنیم.

تبدیل OTG طرح اندروید

بدون کابل اضافی و قابلیت اتصال مستقیم به گوشی موبایل

بسیار سبک و کوچک با قابلیت حمل آسان

جهت اتصال انواع فلش USB،موس، کیبورد، پرینتر و … به گوشی و تبلت های اندروید

امکان جابجایی و انتقال فایل های صوتی و تصویری و…

تبدیل otg

تبدیل otg 2

این روزها اکثر دستگاه های موبایل و تبلت اندرویدی قابلیت اتصال انواع فلش، موس، کیبورد، پرینتر و دستگاه های جانبی از این قبیل را دارند و برای اینکه بتوانیم از این قابلیت استفاده کنیم نیاز به تبدل OTG داریم که به پورت شارژ گوشی یا تبلت وصل میشود و میتوانیم تجهیزات نامبرده شده را به OTG وصل کنیم. هم اکنون یک نمونه از بهترین و سبک ترین مبدل های OTG را به شما پیشنهاد می دهیم که نسبت به نمونه های مشابه خیلی جمع و جورتر و فانتزی تر هست و از مزایای آن می توان به بی سیم بودن (بدون کابل) و کیفیت بسیار بالای آن اشاره کرد.

تبدیل otg 3

تبدیل otg 4

ویژگی های تبدیل OTG طرح اندروید:

● برای اتصال انواع فلش USB ،موس، کیبورد، پرینتر و… به گوشی و تبلت های OTG Support
● امکان جابجایی و انتقال فایل های صوتی و تصویری و…
● بسیار جمع و جور و فانتزی
● در رنگ های مختلف (لطفا رنگ مورد نظر خود را در قسمت پیغام فرم سفارش ذکر کنید.)
● طراحی بسیار جالب به همراه پوشش سیلیکونی محافظ
● بدون کابل و اتصال مستقیم به گوشی موبایل

تبدیل otg 5

تبدیل otg 6

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : ۱۱۰۰۰ تومان