خرید اینترنتی تقویت کننده مو بانوان

فروش تقویت کننده مو بانوان

خرید اینترنتی تقویت کننده مو بانوان,فروش تقویت کننده مو بانوان,تقویت کننده مو بانوان,جلوگیری از ریزش مو,تقویت مو,خرید شامپو تقویت کننده مو بانوان,تقویت کننده موی بانوان,خرید صابون ضد شوره,تقویت کننده مو بانوان با کیفیت,تقویت کننده مو بانوان ارزان,فروش پودر تقویت کننده مو ,جلوگیری از ریزش مو,ریزش مو سر,خرید صابون ریزش موی سر,خرید اینترنتی,خرید پستیارزان

تقویت کننده مو بانوان

تقویت کننده مو بانوان یه محصول گیاهی فوق العاده می باشد که در برنامه سیمای خانواده تبلیغ شده است و مورد تایید نظارتی جمهوری اسلامی می باشد. این محصول فوق العاده می باشد و مانع از ریزش موی سر می شود و ریشه ی مو را تقویت می کند.

تقویت کننده مو بانوان

نوع: تقویت کننده مو بانوان
برند: ژوتن
مانع ریزش مو
محرک رشد، استحکام ریشه مو ، مغذی پیاز مو
تبلیغ شده در برنامه سیمای خانواده
مورد تایید نهاد های نظارتی جمهوری اسلامی ایران
دارای مجوز از وزرات بهداشت
۶۰میلی لیتر

تقویت کننده مو 3

توضیحات:
تقویت کننده مو بانوان ژوتن با مواد موثر در ترکیبات موجب تقویت و استحکام پیاز مو شده و مانع از ریزش آن می گردد. همچنین به عنوان محرک رشد نیز عمل کرده و به رشد موها سرعت می‌بخشد. این محصولات ژوتن با بهره گیری از اینکه خانم‌ها نسبت به آقایان مزاج سردتری دارند و الگوی ریزش موی آن ها هم متفاوت است، از طب سنتی استفاده کرده اند تا نتیجه ی موثرتری روی تقویت مو گذاشته شود. بهترین زمان مصرف، هنگامی می‌باشد که پوست سر تمیز باشد تا منافذ پوست کاملا باز بوده و دارو بهتر جذب شود و یا شب هنگام و قبل از خواب باشد تا محصول مدت زمان بیشتری بر روی پوست بماند تا جذب بصورت کامل انجام گیرد.

تقویت کننده مو

نحوه مصرف:
بهترین زمان مصرف، هنگامی می‌باشد که پوست سر تمیز باشد تا منافذ پوست کاملا باز بوده و دارو بهتر جذب شود و یا شب هنگام و قبل از خواب باشد تا محصول مدت زمان بیشتری بر روی پوست بماند تا جذب بصورت کامل انجام گیرد.

قیمت: ۳۰,۰۰۰ تومان