خرید اینترنتی بخار شوی steam cleaner

فروش اینترنتی بخار شوی steam cleaner

خرید اینترنتی بخار شوی steam cleaner,فروش اینترنتی بخار شوی steam cleaner,بخار شوی steam cleaner,خرید بخار شوی steam cleaner,فروش بخار شوی steam cleaner,خرید پستی,خرید اینترنتی بخار شو,فروش بخار شو,فروش اینترنتی بخار شوی,بخار شوی با کیفیت,خرید اینترنتی بخار شوی,بخار شوی ارزان,خرید بخار شوی خانگی,خرید دستگاه بخار شوی,فروش پستی بخار شوی,

بخار شوی steam cleaner

بخار شوی یک وسیله ی کاربردی برای منازل شما می باشد ، این بخار شوی به تعداد محدودی عرضه می شود اگر قصد خرید دارید باید سریع تر اقدام کنید. وسیله ای است که می تواند بسیار کار آمد برای منازل شما باشد. با کیفیت ساخت بالا و قیمت مناسب.

بخار شوی steam cleaner

۱۳۰۰ وات
حجم مخزن دستگاه ۴۰۰ میلی لیتر می باشد
وزن دستگاه با مخزن پر آب، حدود ۲ کیلو و ۲۰۰ گرم
دسته دستگاه جدا می شود تا جای کمتری را اشغال کند
قابلیت تنظیم دمای بخار خارج شده از دستگاه
سری مخصوص لاستیکی به همراه حوله ویژه پاک کردن شیشه
سری مخصوص به همراه دو برس برای سابیدن جرم های سخت از سطوح
حوله مخصوص زدودن گرد و غبار به همراه بخار
حوله مخصوص برای بخار دادن به البسه و مبلمان و پرده ها برای از بین بردن چین و چروک و بو
سری سه گوش کف شو برای دسترسی آسان به همه زوایا و گوشه و کنارها به همراه حوله چسبد

بخار شوی

بخار شوی 2

لذت بردن از نظافت منزل را فقط با استیم کلینر می توانید تجربه کنید . بخار داغ و خشک استیم به راحتی همه میکروب ها و سایر موجودات ریز مزاحم داخل منزل شما را نابود می سازد . روش های قدیمی نظافت منزل شما را خیس کرده و فقط آلودگی ها را از جایی به جای دیگر منتقل می سازد و باعث انتشار آلودگی می گردد .سَری های کاربردی و قابل تعویض بخارشوی استیم می تواند به راحتی دسترسی به سطوح مختلف از هر جنسی را میسر سازد. اعم از چوب خوب واکس خورده، سرامیک، کاشی، شیرآلات، شیشه، فلز، فرش، سنگ، لمینیت و بسیاری سطوح دیگر… . حوله هایی از جنس میکروفیبر بهترین خاصیت جذب آب و مواد را به خود دارند، در بخارشوی استیم ، این الیاف به صورت حوله ای با پرزهای بلند تعبیه شده اند تا به خوبی بخار آب و کثیفی ها را جذب کرده و بلافاصله سطح را به خوبی خشک نمایند.

بخار آب خارج شده از دستگاه با قابلیت تنظیم بر روی ۴ حالت، ( کم، متوسط، داغ و داغ با اسپری ) به دلیل داغی زیاد بلافاصله پس از خروج از دستگاه و جدا کردن آلودگی ها از سطوح، سریعاً بخار شده و هیچ ردی از خود به جای نمی گذارد و همچنین الیاف حوله ای سر کف شو می تواند به راحتی کمترین مقدار خیسی باقیمانده از بخار کف شو را خشک کرده و کار را به پایان برساند.

بخار شوی 3

بخار شوی 4

بخار شوی 5

بخار شوی 6

قیمت محصول: ۹۰,۰۰۰ تومان