خرید پستی ژل دلتازکس Long time

خرید ژل دلتازکس Long time 

خرید پستی ژل دلتازکس Long time,خرید ژل دلتازکس Long time ,خرید ژل,ژل تاخیری,خرید ژل تاخیری مردانه,فروش ژل جنسی,خرید پستی لوازم زناشویی,فروش اینترنتی,خرید پستی,ژل دلتازکس Long time,ژل دلتازکس Long time با مجوز,فروش اینترنتی ژل, ژل آمیزشی,خرید  ژل آمیزشی,خرید پستی  ژل آمیزشی,فروش  ژل آمیزشی,خرید ژل تاخیری,ژل دلتازکس,ژل دلتازکس با کیفیت,ژل Long time 

ژل دلتازکس Long time

امروز می خواهیم به شما ژل تاخیری دلتازکس را معرفی کنیم ، ژلی که باعث افزایش حس لذت در شما می شود ، این ژل دارای گواهی از وزارت بهداشت و درمان ایران می باشد و ساخت کشور ایران می باشد ، با ویژگی های این محصول در ادامه آشنا شوید.

ژل دلتازکس Long time

ویژگی های کلیدی:

افزایش مدت مقاربت

بالا بردن حس لذت و ارضاء

سازنده : دلتا دارو

کشور سازنده : ایران

دارای نشان CE اتحادیه اروپا

دارای IRC وزارت بهداشت و در مان

ژل آمیزشی

نام کالا : ژل آمیزشی
نوع : تاخیری
شرکت سازنده : دلتا دارو
کشور سازنده : ایران
مقدار : ۶۵ml
 
انزال زودرس شایع ترین اختلال جنسی در مردان است. سه نفر از هر ده نفر در بین مردان از این عارضه رنج می برند. انزال زودرس ، انزال زودتر از دو دقیقه پس از دخول است که در بیش از ۹۰ درصد روابط زوجین اتفاق می افتد اطلاق می شود.  خود انزال زودرس دو نوع است. یکی نوع اولیه است که فرد از بدو زندگی زناشوئی دارای انزال زودرس می باشد، و دیگری ثانویه است، بدین معنی که بیمار پس از یک دوره روابط زناشوئی طبیعی، دچار انزال زودرس می شود.

برخی بیماری ها، مصرف برخی داروها، سوء مصرف مواد، استرس های زندگی روزانه از مهمترین علل بروز زود انزالی در مردان است. برای درمان این عارضه در آقایان و افزایش مدت زمان نزدیکی ، استفاده از ژل تاخیری پاورمن دلتا زکس  توصیه می شود. با بالا بردن اعتماد به نفس شما و ایجاد حس آرامش هنگام نزدیکی و جلو گیری از انزال زودرس به شما و شریک جنسی شما بالاترین حس لذت در رابطه جنسی را هدیه میدهد.

جریان خون بالا در آلت تناسلی را که برای استمرار نعوظ مورد نیاز است برای مدت طولانی تری برقرار می کند. بدنبال استفاده از محصول ژل تاخیری پاورمن دلتازکس ، انزال دیررس و رضایت دو طرف از رابطه جنسی فراهم می شود.

ژل آمیزشی 2

نحوه مصرف:

۱- ده دقیقه قبل از نزدیکی مقدار مناسبی از ژل را بروی آلت تناسلی برای مدت ۱ دقیقه مالش دهید.

۲- مقدار مناسب مصرف متناسب با وضعیت بدنی شما پس از چند بار استفاده از ژل تاخیری مشخص می شود .

۳- پس از اثر ژل تاخیری،آلت تناسلی خودرا با آب سرد شستشو دهید.(در صورت استفاده از کاندوم نیاز به شستشوی آلت نمی باشد)

ژل آمیزشی 3

احتیاط:

هنگام استفاده از ژل تاخیری پاورمن دلتازکس به یاد داشته باشید که حتما چند دقیقه قبل از نزدیکی باید آلت خود را با آب و صابون بشوئید.
در صورت بروز حساسیت نطیر خارش شدید ، قرمزی پوست و یا سایر علائم با پزشک خود مشورت نمائید.
در صورت تماس با چشم بلافاصله با آب سرد شستشو دهید.
به بیضه ها و داخل مجاری ادرار اسپری نشود.

برای خرید پیامکی این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید و شماره همراه خود را وارد کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند.  یا اینکه می توانید عدد ۲۹۴۵۱۵۸۹ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنید.

خرید پیامکی ژل دلتازکس Long time – کلیک کنید

قیمت: ۲۷۰۰۰ تومان