خرید پستی کارتون کامل پینوکیو

خرید اینترنتی کارتون جذاب پینوکیو از فروشگاه Shop Me Now

خرید پستی کارتون کامل پینوکیو,خرید اینترنتی کارتون پینوکیو,خرید دوبله کارتون پینوکیو,خرید ارزان کارتون پینوکیو,خرید انیمیشن پینوکیو,خرید پستی کارتون پینوکیو دوبله شده,خرید کارتون قدیمی,خرید پستی کارتون های قدیمی,خرید اینترنتی کارتون کامل پینوکیو,خرید انیمیشن پینوکیو دوبله شده ,خرید اینترنتی کارتون جذاب پینوکیو,خرید کارتون های دهه شصت,خرید پستی انواع کارتون دوبله شده,خرید کارتون پینوکیو

کارتون پینوکیو4

همه ما در کودکی با کارتون جذاب پینوکیو خاطرات زیادی داریم ، کارتون به صورت دوبله شده در 7 دی وی دی مجزا برای شما در نظر گرفته شده است ، این کارتون در پلیرهای خانگی قابل پخش می باشد و کارتون از کیفیت بالایی برخوردار است، قیمت محصول را مناسب در نظر گرفتیم تا توانید خریداری کنید و لذت ببرید.

داستانی ایتالیایی نوشته کارلو کولودی در قرن نوزدهم است. این کتاب چنان مورد استقبال قرار گرفت که تدریس بخش‌هایی از آن جزو برنامه مدارس ایتالیا قرار گرفته‌است. «پینوکیو» در ابتدا توسط کارلو لورنزینی (با نام ادبی کارلو کولودی)٬ بین سالهای ۱۸۸۱ و ۱۸۸۳ در ایتالیا نوشته شد . نام مستعار او کارلو کولودی است که این نام را از روستای زادگاه مادرش وام گرفت.

این محصول در قالب 7 DVD و با کیفیت عالی عرضه میگردد

قیمت : ۱۷,۵۰۰ تومان

کارتون پینوکیو

شاید خاطره انگیز ترین و به یاد ماندنی ترین کارتون دوران کودکی همه ما همین کارتون پینوکیو باشد این کارتون بر گرفته از داستانی ایتالیایی نوشته “کارلو کلودی” بود. ماجرای پیرمردیه (پدر ژپتو) که برای اینکه از تنهایی در بیاد با چوب یک عروسک میسازه و نامشو پینوکیو میذاره و فرشته مهربون بهش جون میده. این بچه خیلی ساده و زود باوره و توی بیشتر قسمتهاش روباه مکار و گربه نره سرش کلاه میذارن.

کارتون پینوکیو2

در سال ۱۸۸۰ او شروع به نوشتن Storia di un burattino (=داستان یک عروسک خیمه شب بازی) کرد که بعدا به ماجراهای پینوکیو شهرت یافت . این داستان بصورت هفتگی در روزنامه ی Il Giornale dei Bambin (اولین روزنامه ی مخصوص کودکان در ایتالیا) چاپ می شد. ماجراهای پینوکیو٬ یک داستان تخیلی است که ماجراهای یک عروسک خیمه شب بازی لجباز و کله شق را در مسیر تبدیل شدن به یک پسر واقعی بیان می کند . این داستان در سال ۱۸۸۳ به چاپ رسید.

قیمت : ۱۷,۵۰۰ تومان

کارتون پینوکیو3

داستان در مورد پیرمرد نجاری است که بچّه‌ای ندارد و تنهاست. پدر ژپتو به‌همراه یک گربه و دارکوب که با درست کردن اشیاء چوبی امرار معاش می‌کند. او با درست کردن عروسکی چوبی به اسم پینوکیو باور می‌کند که کودکی دارد. فرشته‌ای مهربان وقتی متوجّۀ آرزوی قلبی پیرمرد می‌شود، با زنده کردن عروسک آرزوی پیرمرد را برآورده می‌کند. مدّتی می‌گذرد، پدر ژپتو پینوکیو را مثل تمام کودکان به مدرسه می‌فرستد. پینوکیو در راه مدرسه از روی سادگی و خوش‌قلبی گول روباه مکار و گربه نره را می‌خورد و به‌تماشای نمایش خیمه‌شب‌بازی می‌رود.

به عنوان نتیجه می توان گفت داستان پینوکیو بجای یک سری ماجراهای اتفاقی٬ بصورت تمثیلی بسیار عمیق و نمادین است. جرئیاتی در فیلم که به نظر بی اهمیت می رسند٬ ناگهان حقیقتی مرموز را آشکار کرده و یا حداقل جوامع بی رحم امروزی را نشان می دهند.نویسنده ی داستان٬ کارلو کولودی٬ با الهاماتی که از داستانهائی نظیر مسخ شدگان و یا داستان یونس و نهنگ گرفته است٬ سعی کرده تا داستانی امروزی درباره ی ورود به سازمان ٬که مهمترین جنبه ی زندگی ماسونها را تشکیل می دهد٬ بنویسد. ضمن این که انتخاب این داستان بعنوان دومین فیلم انیمیشن ساخته شده توسط والت دیزنی مطالب بسیاری را در مورد آن روشن می کند . بسیاری از جزئیات نمادینی که در فیلم گنجانده شده٬ نشانگر درک بالای آنها از مفاهیم سری کتاب کولودی است.

قیمت : ۱۷,۵۰۰ تومان