خرید پستی چرخ گوشت دستی خانگی

فروش چرخ گوشت دستی از فروشگاه Shop MNow

خرید پستی چرخ گوشت دستی خانگی,خرید چرخ گوشت,خرید اینترنتی چرخ گوشت,خرید پستی چرخ گوشت دستی,خرید پستی چرخ گوشت مسافرتی,خرید چرخ گوشت کوچک,خرید اینترنتی چرخ گوشت ارزان,خرید اینترنتی چرخ گوشت,چرخ گوشت دستی خانگی,خرید پستی چرخ گوشت تیز,خرید چرخ گوشت خانگی ارزان قیمت,قیمت انواع چرخ گوشت خانگی,خرید انواع چرخ گوشت دستی

خرید چرخ گوشت

خرید پستی چرخ گوشت دستی خانگی - شاید براتون پیش اومده که برای یک چرخ کردن ساده سختتون باشه که بخواین چرخ گوشت برقی را آماده به کار کنید و از آن استفاده کنید ، می خواهیم به شما یک وسیله کوچک برای منزل را معرفی کنیم که بسیار کار آمد و دم دستی می باشد ، چرخ گوشت دستی خانگی را می توانید از فروشگاه شاپ می نو دریافت کنید ، در صورت پرداخت نقدی از 10% تخفیف بهره مند شوید.

چرخ گوشت دستی خانگی

وسیله ای مورد نیاز برای هر آشپزخانه

برترین محصول سال با طراحی ویژه

بدون خطر برای کودکان

گوشت مورد نیاز خود را با اطمینان کامل چرخ کنید

چرخ کردن گوشت حتی تا آخرین مقدار

بدون نیاز به برق و باطری با کاربردی شگفت انگیز

قیمت : 25,000 تومان

خرید چرخ گوشت

برخی از خانم های ترجیح می دهند گوشت چرخ کرده مصرفی خود را، شخصا در منزل تهیه کنند که این امر بیشتر به دلیل عدم مرغوبیت گوشت چرخ کرده آماده و همچنین عدم اطمینان از رعایت بهداشت در آماده سازی گوشت خرچ کرده های آماده می باشد.

از چرخ گوشت دستی خانگی می توانید برای ریز کردن، چرخ کردن، خرد کردن و مخلوط کردن انواع مواد خام و پخته استفاده کنید. همچنین می توانید انواع غذاها، کیک ها، شیرینی ها و سوسیس های خانگی را هم با آن آماده نمایید. بنابراین با خرید چرخ گوشت خانگی در دراز مدت، هم پول خود را پس انداز می کنید و هم چون می توانید میزان چربی و کیفیت مواد چرخ کردنی را نیز خود معین نمایید، غذاهای سالم تر و تازه تری را تهیه می کنید. استفاده این چرخ گوشت کاملا دستی بوده و بدون نیاز به برق و باطری می باشد و همین مساله باعث شده است این محصول کاملا بی خطر باشد.

قیمت : 25,000 تومان

چرخ گوشت دستی

بهترین پیشنهاد برای شما که به فکر سلامتی خودتان هستید

راحت ترین وسیله برای چرخ کردن گوشت

با تیغه های فولادی و ضد زنگ

با این دستگاه بی نظیر به ساده ترین شکل ممکن

گوشت مورد نیاز خودتان رو چرخ کنید و با اطمینان استفاده کنید

طراحی فوق العاده که کار کردن با آن بسیار راحت است

محصولی مورد نیاز برای هر آشپرخانه

قیمت : 25,000 تومان

charkhe goshte dasti

محتویات بسته بندی این محصول:

- بدنه چرخ گوشت دستی
- 2 تیغ فولادی ریز و درشت
- دستگیره چرخ گوشت
- پایه تثبیت دستگاه

قیمت : 25,000 تومان