خرید پستی قیچی سبزی خردکن

خرید اینترنتی قیچی مخصوص خرد کردن سبزیجات

خرید پستی قیچی سبزی خردکن,سبزی خردکن,سبزی خردکن,خرید لوازم منزل,خرید سبزی خردکن ارزان,لوازم منزل برای سبزی خرد کردن,خرید اینترنتی خرد کردن سبزیجات,سبزی را با چه چیزی سریع خرد کنم,خرید پستی سبزی خرد کن,خرید از فروشگاه اینترنتی,خرید قیچی سبزی خردکن,خرید اینترنتی سبزی خرد کردن,خرید اینترنتی قیچی مخصوص سبزی,قیچی مخصوص سبزی,قیچی سبزی خرد کردن,

قیچی سبزی خردکن SCISSORS

خرید پستی قیچی سبزی خردکن0 شاید شما هم از جمله کسانی باشید که از ریز کردن سبزی متنفر هستید و دوست ندارید هیچ وقت سبزی خرد کنید . اما ما می خواهیم به شما محصولی را معرفی کنیم که ازین پس دوست سبزیجات خواهید بود.  یک قیچی مناسب برای خرد کردن سبزیجات را به شما معرفی می کنیم که شما می توانید از این پس با سرعت بالایی سبزیجات را خرید کنید. این قیچی با 10 تیغه که به شما ارائه می دهد این امکان را فراهم می کند که شما انواع سبزی ها را با آن خرد کنید.

قیچی سبزی خردکن SCISSORS

یک ابزار مناسب برای خرد کردن سبزی

به سرعت سبزی ها را خرد کنید

اولین قیچی آشپزخانه 5 لایه

خردکردن سبزیجات از این پس کاری راحت و دلچسب خواهد بود

قیمت : 35000 تومان

سبزی خردکن

کلی لوازم عجیب غریب تو آشپزخونه پیدا میشه که واقعا برای ما آقایون هیچ توجیهی نداره ولی بنظر خانوم های خونه خیلی هم مفید و کار راه اندازه.

قیچی با ۱۰ تیغه برای خرد کردن خیلی سریع و راحت انواع سبزیجات ، کاهو ، پیاز ...... قسمت سخت ۱۰ تا تیغه تمیز کردن اونهاست که در طراحی محصول این مشکل هم حل شده ، محافظ قیچی شیارهایی داره که بین تیغه ها قرار میگیره و سطح تیغه ها رو تمیز میکنه و جنس دسته هم مانع از سر خردن قیچی میشه.

قیمت : 35000 تومان

قیچی سبزی خردکن

ویژگی ها:

قیچی مخصوص آشپزخانه

۱۰ تیغه برای خرد کردن سبزی ، پیاز ، کاهو و ...

استفاده راحت و سریع

بهمراه محافظ و تمیز کننده تیغه ها

دسته های ارگونومیک و ایمن

صرفه جویی در زمان و انرژی

قیمت : 35000 تومان

 قیچی سبزی خردکن

شما می توانید این محصول را از فروشگاه

Shop Me Now

با اطمینان خریداری کنید

قیمت : 35000 تومان

قیچی سبزی خردکن

قیمت : 35000 تومان