خرید اینترنتی ادکلن CH

خرید ارزان ادکلن اصل سی اچ

خرید ادکلن اصل ، خرید اینترنتی ادکلن ، خرید پستی ادکلن خوشبو ، خرید ادکلن دخترانه هدیه ، خرید ادکلن با رایحه خوش ، خرید عطر زنانه جدید ، خرید اینترنتی هدیه عطر زنانه ،خرید پستی ادکلن زنانه CH sublime

خرید ادکلن زنانه بنفش

ادکلن سی اج ارزان و اصل . داریم به عید نوروز ۹۴ نزدیک میشیم و پیشنهاد ما برای یک عیدی با کلاس و خوشگل این عطر که با ظاهر زیبایش و بوی خوشش آن را به یک هدیه دوست داشتنی تبدیل کرده است. فروشگاه اینترنتیShopMeNow.ir  عرضه کننده این عطر خوش بو در فضای مجازی به شما پیشنهاد میکند برای هدیه نوروز این عطر رو انتخاب کنید . 

خـرید پستی >> قیمت فقـط :۴۰۰۰۰تـومان

خرید پستی ادکلن زنانه CH sublime

خرید عطر زنانه

سی اچ سوبلیم محصول سال ۲۰۱۳ کارولینا هررا اولین ادکلن الهام گرفته شده از ادکلن سی اچ زنانه است که در سال ۲۰۰۷ تولید شده بود. سی اچ سوبلیم در نسخه پرفیوم و ظاهری شکیل و دوست داشتنی روانه بازار شده و در مورد رایحه آن صحبت‌های زیادی شده است. برخی معتقدند رایحه آن بهبود یافته رایحه ادکلن معروف ایفوریا است با این تفاوت که بخش چوبی آن حذف شده و ادکلن زنانه تر شده است. برخی آن را اصلاح شده ادکلن سی اچ می‌دانند که بخش ادویه‌ای آن برجسته‌تر شده است. و برخی دیگر رایحه پایه آن را به ادکلن مطرح آیدیل از شرکت گرلن نسبت می‌دهند.
در مجموع هر چه که هست نشان می‌دهد این ادکلن زیبا رایحه‌ای دوست داشتنی و جذاب داشته و می‌تواند مورد پسند خانم‌های جوان قرار بگیرد. سی اچ سوبلیم را با آن پاپیون بنفش رنگ صمیمیش به شما کاربران محترم عطرافشان توصیه می‌کنیم.

ویژگی های محصول:
عمر محصول : ۱۲ الی ۱۶ ساعت
قدرت خوشبویی: عالی 
پیشنهاد استفاده : روز و شب
مناسب برای : زنان
سن مصرف : تمام سنین
بو: ملایم و شیرین
حجم:۸۰ ml

خرید عطر خوشبو ارزان

 خـرید پستی >> قیمت فقـط :۴۰۰۰۰تـومان

112_9310251421285378

با ماندگاری طولانی

با بسته بندی اورجینال و فوق العاده شکیل

جزو ۱۰ ادکلن پر فروش تاریخ جهان

رایحه جذاب و دوست داشتنی

با این عطر زنانه شادابی و حس پیروزی را تجربه کنید

غلظت عالی ۸۰% خالص

رایحه ی گل ها و شکوفه ها خوشبو